viitatattaren paluu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

jes vihdoinkin hän tuli takaisin.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ole lukenut tuota tarinaa, mutta ne Viitatar tarinat jotka olen lukenut eivät ole olleet niin hyviä kuin tavalliset Taikaviitta tarinat.

Vierailija

Siis hyvähän se, kun tuli takaisin, mutta tuota en ole lukenut. Olen kyllä niitä vanhempia lukenut, jotka olivat loistavia!

Vierailija

Taskarin parhaimpia tarinoita. Hyvä, että hahmoa käsiteltiin perinteisesti eikä mitään suuria uutuuksia laitettu mukaan. Ehkä Guido Martinan nimi tulee nyt paremmin esille. Heppu loi Viitattaren lisäksi itse Taikaviitan. Harva tosin osaa kiittää häntä näistä teoista. Hän sentään oli italialaiskäsikirjoittajista suurin ja arvostetuin. Italian Barksiksi häntä voisi myös luonnehtia. Joka tapauksessa, tämä tarina oli onnistunut Viitatar-tarina vaikka Martinan Naistaikaviitta-juttujen korostettu feministisyys ja asenne olivat poissa. Martinan Viitatar-jutut ovat yhä yksiä parhaimpia Taikaviitta-juttuja, mutta tälle osalle en antaisi niin suurta kunniaa. Ainoastaan Martina osaa hallita Viitattaren tapaista hahmoa. Perinteisyydestä huolimatta tarinasta puuttui niiden oikeiden Viitatar-tarinoiden sielu. Tarinaan oli kuitenkin selvästi käytetty vaivaa, jotta se pitäisi perinteitä yllä. Martinan tasolle ei näemmä yksikään italialaiskäsikirjoittaja pääse (anteeksi tällainen mainostaminen, mutta arvostan suuresti Martinaa ja hänen näkemyksiään Viitattaresta ja Taikaviitasta).

Vierailija

En ole aiemmin lukenut ainoatakaan Viitatar-tarinaa, joten oli oikein mukavaa, kun oli tällainen Viitatar-sarja. Täytyy kuitenkin sanoa, että olin pettynyt tarinan suhteen, olisin odottanut siltä enemmän. Se oli vähän epälooginen, esim. Mitä paidalle tapahtui?, Miksi Roope ei ole saanut rahojenvarastamistunnetta aiemmin? ja näin, mutta juoni oli kuitenkin melko hyvä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat