Onko Giorgio Gavazzanolla jotain omaa albumia????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen iso fani ja haluaisin vähän infoa :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En tiedä kuin yhdessä akkarissa on Giorgie Cavazzano erikoisnumero ja se on sellainen että se on täynnä vain Cavazzanon tarinoita

Vierailija

Mitäs tämä nyt on? Aiheen kyllä ymmärrän, mutta en suurinta osaa tänne vastanneista. Aleksi alkaa kehuskella että olenpas sinua suurempi fani ja parempi ja sitten tulee Otto-Ankka94 joka sanoo minä olen suurin fani. Kohta tulee tietenkin joku muu sanomaan: Cavazzano on meidän isä jotenka olemme parhaimpia faneja ja tulemme aina olemaan!

Heh. En usko tuota isä juttua mutta tuon toisen valitettavasti kyllä uskon

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Temer kirjoitti:Ankantekijät 8 Meneteyn Muistin Tapaus (ostan sen 89% varmuudella lauantaina

Olen lukenut sen, mutta en omista sitä.<br />

Ostaisin kyllä jos jostakin saisi alle 10 eurolla.

Minä sain sen hintaan 14,95! Enkä edelleenkään ymmärrä(jos ei lasketa viestimäärän korottamista), mitä järkeä on kymmenen henkilön sanoa, ettei tiedä tai että "Menetetyn muistin tapaus".

Vierailija

Minä olen suurin Cavazzano-fani! Mahdollisesti myös kirjaimellisesti, jos vertaa tähän keskusteluun vastanneita.

Vierailija

Jos rehellisiä ollaan niin olisin vastannut:"en tiedä" ja perustelut perään,mutta nyt kun näin muitten vastaukset vastaan:On sellainen kirja!Kerroin sen kaikille ihan ekana joten kaikki kunnia kuuluu minulle!!(vitsi hyvät herrat)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Temer kirjoitti:Ankantekijät 8 Meneteyn Muistin Tapaus (ostan sen 89% varmuudella lauantaina

Olen lukenut sen, mutta en omista sitä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minä olen suurin Cavazzano-fani! Mahdollisesti myös kirjaimellisesti, jos vertaa tähän keskusteluun vastanneita.

Et välttämättä suurin fani...Mäkin nimittäin olen ollut aina Cavazzano-fani.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mirkku kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Olen lukenut sen, mutta en omista sitä.&lt;br /&gt;<br />

Minä sain sen hintaan 14,95! Enkä edelleenkään ymmärrä(jos ei lasketa viestimäärän korottamista), mitä järkeä on kymmenen henkilön sanoa, ettei tiedä tai että "Menetetyn muistin tapaus".

Eihän siinä tietenkään järkeä ole, mutta kaikki eivät varmaan lue edellisiä viestejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat