Ankka-Ajanvietettä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli täällä saa tehdä kaikkia kilpailuja, Visoja, Mielipiteitä ankoista, Kysyä onko Taikaviitta tai joku muu hahmo hyvä, Kuka on paras hahmo, Ja jos joku ei tiedä ankoista jotakin juttua niin tulkoon tänne kysymään, Ja kaikki "Vuoden Ankkahankinnat" juttuja kunhan ne ei ole turhia. Mutta visoja ei pidetä toivottavasti kovinkaan usein.

No, minä aloitan: Onko Taikaviitta hyvä?

Kommentit (10)

Vierailija

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Niin eli täällä saa tehdä kaikkia kilpailuja, Visoja, Mielipiteitä ankoista, Kysyä onko Taikaviitta tai joku muu hahmo hyvä, Kuka on paras hahmo, Ja jos joku ei tiedä ankoista jotakin juttua niin tulkoon tänne kysymään, Ja kaikki "Vuoden Ankkahankinnat" juttuja kunhan ne ei ole turhia. Mutta visoja ei pidetä toivottavasti kovinkaan usein.<br />

No, minä aloitan: Onko Taikaviitta hyvä?

On todella hyvä!

Vierailija

Minustakin Taikaviitta on hyvä ja enemmänkin! Hän on mahtava!

Taskukirjastakin luen aina ensin sen Taikaviitta-Tarinan.

Minua kyllä ärsyttää Viitatar sillä hän on ärsyttävä Taikaviitalle ja minä haluaisin nähdä sellaisia pelkkiä Taikaviitta Tarinoita, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Eli onko Taikaviitta hyvä?

Ps. Aleksi jo vastasikin ja kiitos kommentistasi!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Minustakin Taikaviitta on hyvä ja enemmänkin! Hän on mahtava!<br />

Taskukirjastakin luen aina ensin sen Taikaviitta-Tarinan.<br />

Minua kyllä ärsyttää Viitatar sillä hän on ärsyttävä Taikaviitalle ja minä haluaisin nähdä sellaisia pelkkiä Taikaviitta Tarinoita, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Eli onko Taikaviitta hyvä?<br />

Taikaviitta kuuluu TOP10-hahmoihini, eli hyvä hahmo on. Saisinko minä kysyä yhdestä asiasta mielipidettä?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Minustakin Taikaviitta on hyvä ja enemmänkin! Hän on mahtava!&lt;br /&gt;<br />

Taskukirjastakin luen aina ensin sen Taikaviitta-Tarinan.&lt;br /&gt;<br />

Minua kyllä ärsyttää Viitatar sillä hän on ärsyttävä Taikaviitalle ja minä haluaisin nähdä sellaisia pelkkiä Taikaviitta Tarinoita, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Eli onko Taikaviitta hyvä?&lt;br /&gt;<br />

Taikaviitta kuuluu TOP10-hahmoihini, eli hyvä hahmo on. Saisinko minä kysyä yhdestä asiasta mielipidettä?

Totta kai saat kysyä!

PS. Kiitos kommentistasi!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Minustakin Taikaviitta on hyvä ja enemmänkin! Hän on mahtava!&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Taskukirjastakin luen aina ensin sen Taikaviitta-Tarinan.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minua kyllä ärsyttää Viitatar sillä hän on ärsyttävä Taikaviitalle ja minä haluaisin nähdä sellaisia pelkkiä Taikaviitta Tarinoita, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Eli onko Taikaviitta hyvä?&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

<br />

Totta kai saat kysyä!<br />

PS. Kiitos kommentistasi!

Kiitos, kiitos! Minä taas kysyisin, että kumpi heistä on parempi: Giuseppe Perego vai Guido Scala?

Itse aina mietin, että kummatkin ovat surkeita, mutta en saa päähän, että kumpi on surkeampi... Mielipiteitä...

Vierailija

Minun mielestäni Guido Sgala. Ja on Peregokin hyvä, mutta ei mahdu Top10 listalle harmi vain. Kun näitä piirtäjiä on näin monta niin on vaikea sanoa parhainta. Piirtäjiäkin kun tulee kokoajan lisää ja lisää ja se on mielestäni hyvä.

Vierailija

Giuseppe Perego vaiko Guido Scala, kumpikohan olisi parempi? Kallistun kyllä Scalan puoleen, mutta ei hän ole ihan niin hyvä, että mahtuisi minun Top-10. Juu, on mukavaa kun tulee uusia piirtäjiä välillä, ettei koko ajan tarvitse katsoa samoja piirustus jälkiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat