Julle Ankanpään kunniamitali

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketkä jännittää että kuka/ketkä kyseisen mitalin saavat.

Ei nyt kuitekaan laiteta mitään veikkauksia. Mutta jännittääkö teitä yhtään jos vaikka itse saisitte kyseisen mitalin. Se olisi varmaan kivaa. Minusta ainakin. Vaikka en olekaan mikään mitallinkerääjä.

Mutta nyt kysynkin teidän mielipiteitänne. Ja koska syksyllä se mitalienjako pidetään. Varmaan pikapuolin kun alkaa jo tulemaan syksy. Mielipiteitä kiitos. Tähän aiheeseen vähintään 50 viestiä

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

olisi kiva saada se, mutta jos/kun tänä vuonna en saa niin toivon että ens vuonnakin jaetaan taas jullen mitalleja

Vierailija

Toivottavasti minulla olisi mahdollisuuksia saada se. Olen käyttäytynyt asiallisesti enkä keskustele viestien takia, yritän kirjoittaa perusteltuja vastauksia enkä lyhyitä parin sanan viestejä, kuten monet käyttäjät kirjoittavat.

Vierailija

Toivon ettei sitä mitalia saa kukaan eniten kirjoittanut, koska se olisi väärin kaikkia muita kohden.

Pitäisi vaakakupissa olla painavampaa eli yleiskuvaa, miten osallistuu mitä kirjoittaa jne. Minulla on ainoa Suurruhtinas arvonimi ja olen todella ylpeä siitä, ja ratkeisin jos saisin Julle Ankanpään mitalin, en kyllä usko mutta aina toivossa on hyvä elää näin sanon kaikille jotka sanovat että on huono onni.

Vierailija

Julle Ankanpään kunniamitaleitten jakamistilaisuus kyllä jännittää, mutta en jännitä sen takia saanko minä Ankkarock vai minä ZwarzAnkka kyseisen mitalin vaan sen takia että luovutetaanko mitali oikealle omistajalleen. Jos ylläpito päättää antaa mitalin vain sellaisille jotka ovat "aktiivisimmat kirjoittajat" listassa, niin kieltäytyisin varmasti kunniasta. Vaikka mitali olisi minulle mieleen, en halua että se annetaan viestimäärän takia vaan sen takia onko sen saaja ollut asiallinen ja reipas kirjoittaja.

Julle Ankanpään mitali voitaisiin antaa myös sellaisille käyttäjille joilla kaikki mitalit ovat 1 mitaleita. Se on mahdollista , mutta itse en kuitenkaan usko että niin käy. En usko itse ylipäätäänsä siihen että jollakin käyttäjällä voisi olla kaikki 1 mitaleita.

Ja jos vaikka olisikin, niin kyseisen käyttäjän olisi pitänyt olla keskusteluissa asiallisesti ilman yhden sanan viestejä kuten "Jaaha" tai "en tiedä" kommentteja. Kuten säännöissäkin sanotaan kyeisen käyttäjän olisi pitänyt olla käyttämättä ISOJA KIRJAIMIA sillä se tulkitaan netissä huutamiseksi. Käyttäjä ei saisi myöskään loukata jotain muuta käyttäjää.

Tällaisia käyttäjiä kyllä näkee aika harvoin.

Itse en ole nähnyt yhtäkään käyttäjää jolla olisi kaikki 1 mitaleita ja olisi tosi asiallinen käyttäjä. Ja kuten sanoin, jännitän itsekin kuka sen mitalin saa, mutta parhain kunnia on aina saada mitali Asiallisuuden ansiosta eikä sen takia onko Aktiivisimmat kirjoittajat listassa sijalla 1. Mutta kyllä minäkin se mitalin mieluusti laittaisin tuonne omaa Ankkarock tai Arnold ZwarzAnkka profiilia koristamaan, mutta siihen minulla on tietääkseni huonot mahdollisuudet. Ja en nyt laita mitään ehdokkaita, mutta mielessäni on jo muutama asiallinen käyttäjä jolla on hyvät mahdollisuudet saada Julle Ankanpään kunniamitali! Mutta muistakaa kuitenkin: Vielä on aikaa. Älkää luovuttako kesken pelin.

Vierailija

En tiedä monellekko se jaetaan, joten jännitän julistamista innolla. Yksi varma ehdokas on Wonderlust. Hyvin perustellut viestit, ja teksti on pitkää. Muita ovat mm..Yukonin Hyinen Liekki, Mikko M, Ankkahirmu..jne.

Vierailija

Minulla ei ole edes toivoa. Uskon että sen saa melko varmasti joku joka on kirjottanut tommoset miljoona viestiä, kuten akuhullu, mac ducky tai salwer1st...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat