Onko sinulla kaikki akujulkaisut mitkä on ilmestynyt suomessa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko. mulla ei

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Todennäköisesti parilla suomalaisella voi olla kaikki Suomen julkaisut, mutta tuskin kellään joka on näillä sivuilla. Suurin osa täällä on allle 18-vuotiaita eikä kukaan ole millään voinut ehtiä kerätä näitä julkaisuja. Osa julkaisuista on niin harvinaisia että niistä joutuu maksamaan monta kymmentä tuhatta euroa. Esim. jotku 50-luvun B-numerot. Ei riitä että on kaikki ropsut, taskarit ja suurin osa akkareista. On olemassa monia lyhytikäisiä julkaisuja jotka ovat kadonneet keräilijöiden kokoelmiin esim. Saamenkielinen akulehti ja Pelle pelottoman Mietintämyssy lehti. Kovakantisiakin on niin paljon että harvalla riittää rahaa ostaa ne kaikki koska ne ovat kalliita.

Vierailija

Nyt minulla on 2000 akujulkaisua (ehkä vähän enemmän). Mutta papaltani saan koko ankkaomaisuutensa ja hänellä on paaaallljooon enemmän ankkaomaisuutta kuin minulla.

Vierailija

Ei läheskään kaikkia! Vain laatikollinen ja kirjahyllyn osa täynnä taskareita. Mutta kyllä se kasvaa... Olen 9.v...

Vierailija

Duke Duckin puheissa on kyllä perää...Itse olen 17 ja olen saanut kyllä kerättyä jo ihan mukavahkon kokoelman..Kaikki ropsut,taskarit jne.Lehtiäkin on yli 2000,eli melkein kaikki.Minulla on paljon niitä harvinaisia 50- ja-60-luvun lehtiä,mutta siitä kohtaa löytyy myös aukkoja kokoelmassa...:s Esim. Aku Ankka 1/1951 ja Lumikki 9B/1952 ovat vaikeita hankkia...´Kaikki kovakantiset on ajan myötä helppo hankkia,lukuunottamatta Carl Barksin koottuja,(niitäkin minulla on kuitenkin jo muutama).Varmaankin ainoat Suomessa,ketkä omistavat kaikki Suomessa ilmestyneet ankkajulkaisut (en ole ihan varma onko heilläkään AIVAN kaikkea..)mutta he ovat Marko Leppälä ja Pentti Hauhiala..Ja aion itse viimeistään tässä 10 vuoden sisällä siityä heidän seuraansa (kokoelmien kuninkuudessa) :) Täydellinen ankkakokoelma on realistinen tavoitteeni,koska ei siitä nyt niin hirveän paljon palasia puutu,ja olenhan vasta nuori.

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Duke Duckin puheissa on kyllä perää...Itse olen 17 ja olen saanut kyllä kerättyä jo ihan mukavahkon kokoelman..Kaikki ropsut,taskarit jne.Lehtiäkin on yli 2000,eli melkein kaikki.Minulla on paljon niitä harvinaisia 50- ja-60-luvun lehtiä,mutta siitä kohtaa löytyy myös aukkoja kokoelmassa...:s Esim. Aku Ankka 1/1951 ja Lumikki 9B/1952 ovat vaikeita hankkia...´Kaikki kovakantiset on ajan myötä helppo hankkia,lukuunottamatta Carl Barksin koottuja,(niitäkin minulla on kuitenkin jo muutama).Varmaankin ainoat Suomessa,ketkä omistavat kaikki Suomessa ilmestyneet ankkajulkaisut (en ole ihan varma onko heilläkään AIVAN kaikkea..)mutta he ovat Marko Leppälä ja Pentti Hauhiala..Ja aion itse viimeistään tässä 10 vuoden sisällä siityä heidän seuraansa (kokoelmien kuninkuudessa) :) Täydellinen ankkakokoelma on realistinen tavoitteeni,koska ei siitä nyt niin hirveän paljon palasia puutu,ja olenhan vasta nuori.

Uskon että pääset heidän joukkoonsa ja saavutat tavoitteesi.

Marko Leppälä taitaa keskittyä eniten Carl Barksiin.

Oma tavoitteeni on kerätä kaikki Suomessa ilmestyneet aku-julkaisut.

Olenhan minä vasta 11 v. Mutta ikä ei ratkaise vaan ankkaintous.

Me ankkahullut tartumme heti tilaisuuteen jos on akujulkaisu tiedossa. Eikö? Ankkahullut pitää yhtä. Heh :)

PS. Olen ankkarock

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arnold ZwarzAnkka kirjoitti:Minulla on lähestulkoon kaikki

Ei sinullakaan ole ihan ensimmäisiä lehtiä, Aku Ankan alkuperäisiä vuosikertakirjoja 50- ja 60-luvulta... Tai kaikkia albumeita. Eikä sinulla varmaan ole kaikkia kovakantisia. No, uskon kuitenkin, että kyllä sinulla on hirveästi julkaisuja. Minulla on 1434 Suomalaista julkaisua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat