Kuinka monen käyttäjän uskot saavan yli 1000 viestiä syyslomaan mennessä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Varmaan joku 30 käytäjää, itse olen kuulunut niihin jo vaikka kuinka kauan.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Mielestäni tällaista keskustelua ei ole aiemmin tehty, samantapaisia kylläkin. On toki hyvä että moni saa 1000 viestin rajan rikki aikanaan, sillä sehän osoittaa että täällä käy päivittäin paljon altiivisia keskustelijoita. En nyt tarkoita mitään että kaikkien on alettava tästä lähtien postaamaan 60 viestiä päivässä, mutta on toki hyvä jos joka päivä täällä löytyy innokkaita keskustelijoita.

Juuri näin.

Vierailija

Samat sanat djlordi. Jokkemiestä ei ole kyllä näkynyt kuukausiin. Itse olen rikkonut sen rajan jokusen viikkoja sitten. Ehkä noin kolme viikkoa siitä on... Saan ehkä 1700 viestiä kirjoitettua Syyslomaan mennessä. Mutta uskon, että todella moni savuttaa yli 1000 viestiä. Tällä hetkellä niitä on jo noin 17 ainakin. Lähes 20. Luulenpa, että 35-45 saa sen rajan rikki.

Vierailija

Anteeksi tuplapostaus, mutta unohdin onnitella Akulaista. Siis saavuttamisesta. Jäisi vaivaamaan mieltäni, jos en yrittäisi kannustaa sinua 1000 viestiin Akulainen. Et ainakaan muistaisi minua pahalla. No menen nyt..

Vierailija

Kaipa niitä on joku 20 käyttäjää, plus minä, ei sitä ikinä tiedä vaikka jollain olisi 999 viestiä ei hän välttämättä kirjoita yhtään viestiä, no kysehän oli siitä kuinka monen *uskot* saavan sen verran viestejä rikki...

Mattiii kirjoitti:En ajattele viestien määriä ja yleensä kun kirjoitan yritän aina perustella vastaukseni.

Tämä kaikkien tulisi muistaa, perustellut vastaukset, mielestäni jos kysytään "Onko Aku Ankka hyvä?" ei vastaukseen riitä "Joo, Aku on hyvä..." Ei, itse ainakin yritän perustella vastaukset mahdollisimman hyvin...

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Hyvää yötä kaikille! Good night! (anteeksi, tämä on turha viesti)

Pitikö se sitten lähettää?

Hmm, en tiedä, en ollenkaan, että kuinka moni saisi sen rikki, mistäs tietää, arviolta heittäisin jotain 5-8 käyttäjää...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:Hyvää yötä kaikille! Good night! (anteeksi, tämä on turha viesti)

<p />

Pitikö se sitten lähettää? <br />

<br />

Hmm, en tiedä, en ollenkaan, että kuinka moni saisi sen rikki, mistäs tietää, arviolta heittäisin jotain 5-8 käyttäjää...

1000 rajan rikkoneita käyttäjiä on jo nyt 27-29. Kyllä niitä tulee varmaankin yli 35 olemaan. Sittenpähän nähdään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat