Vipinää välkälle!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko osallistunut? Mitä mieltä olette? kertokaa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen tehnyt 8 ruutuisen sarjakuvan. Koulussamme yleensä leikimme hippaa niin piirsin sitten muutaman lapsen ja opettajan. Sarjakuva on ihan hyvä vaikka itse sanonkin. Osallistun sen takia kyseiseen kilpailuun koska on palkintoina mahtavia sarjakuvakirjapaketteja sekä sarjakuva saatetaan laittaa johonkin lehteen. Osallistujia on ollut niukasti niinpä voittomahdollisuuksia on aika paljon.

En ole lähettänyt sarjakuvaani vielä, mutta viimeistään huomenna vien kirjeen. En tarkoita että matkaan Helsinkiin tai missä kaupungissa se nyt onkaan. olen laittanut jo osoitteen kirjekuoreen sekä postimerkin että sarjakuvan. Toivotan kaikille osallistujille hyviä mahdollisuuksia!

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

the legend of DUCK kirjoitti:häh? mikä ihmeen vipinää välkälle? kertokaa mullekin!

Mene tietolaariin siellä on uutiset kohdassa tietoa tuosta jutskasta.

Mielipiteestä on vaikea sanoa, koska en ole osallistunut enkä tule osallistumaankaan. Kai se sitten ihan ok juttu on sellaisille, jotka osallistuu / on kiinnostunut jne.

Vierailija

Voisimpa jopa osallistua, mutta en ehkä osallistu. En tiedä oikein, mutta olisi mukava yrittää. Pitää katsoa riitääkö aika ja puhti sarjakuvan piirtämiseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat