Ankallisgalleria-keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä saa puhua Ankallisgalleriasta ja sen töistä.

Oletteko muuten huomanneet että ankallisgalleriaan on laitettu työt jotka jotkut on lähettänyt. Hienoja töitä on pakko myöntää.

Varsinkin Konnagalleriaan on saatu hienoja töitä.

Kommentit (11)

Vierailija

en ole laittanut sinne kuvia. Pitääkö sinne lähetetyt kuvat jotenkin skannata vai voiko niit lähettää postitse tai jotain?

Vierailija

Siellä on monta hienoa piirusta ja itselläni olisi yksi piirustus jonka voisin lähettää sinne ja kummalla tavalla te olette muutes lähettäneet töitänne sinne: Lähettämällä netin kautta vaiko postitse? En kovin paljon käy galleriassa, mutta sitten kun menen sinne, niin arvostelen monia hienoja töitä kerralla.

Vierailija

Itse en ole mikään taitava koneidenkäyttäjä, en edes osaa skannata, vaikka meillä skanneri onkin. Itse olen lähettänyt sinne vain yhden tietokoneella tehdyn kuvan. Toivottavasti saisin sinne joskus ihan oikean kuvan:).

Vierailija

Olen lähettänyt kansikuvakisaan piirrustuksia, ja johonki muuhun aiheeseen, ainakin kuusi joista neljä kai julkastu.Galleria on erittäin hauska paikka.:d

Vierailija

En ole vähään aikaan kuvia katsellut, itse olen lähettänyt sinne 5 kuvaa mutta vain 2 on laitettu näytille.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

The legend of DUCK:

Kuvan voi joko skannata tai valokuvata ja siirtää koneelle, mahdollisuuksien mukaan. Sitten se lähetetään galleriasta löytyvän linkin kautta, ja ylläpito pistää sen esille jonkin ajan kuluessa. Itse suosin ehdottomasti skannaamista, helpompaa ja ennen kaikkea parempaa jälkeä. Kuvaa voi tietysti myö muokata, mikäli omaa jonkinmoisen kuvanmuokkausohjelman sekä hitusenkin kykyä sen käyttämiseen. Olen lähettänyt galleriaan kolme kuvaa (tosin yksi ei näy) jotka olen kaikki värittänyt ja/tai muokannut koneella.

Vierailija

Kiitos wonderlust, pitääkin lähetää sinne joku päivä. En osaa skannata, eikä meillä ole skanneria, joten pitää valokuvata.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankallisgalleria on kiva paikka. Olen lähettänyt sinne aika monta piirrosta, mutta eivät tohdi näkyä... Galleriassa on muutama todella hieno piirros. Useat eivät pärjäisi missään. En väitä, että omani olisivat kovin hyviä.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat