On todella mukavaa jutella muitten ankkafanien kanssa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juu, todellakin mukavaa. Täällä meilläkään ei ole kuin yksi kunnon ankkafani (minun lisäkseni). Kirjoitatko Ankkarock nykyään kokonaan tuolla Arnold ZwarzAnkalla? Mitä Ankkarock profiilille tapahtui?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Minulla on vähän samalla tavalla kuin joillakin muilla. Eli olen koulussa luokkani ainoa ankkafani. Hyvä että teitä ankkafaneja on näillä sivuilla paljon.

Vierailija

No kyllä on kivaa ehottomasti. Mun koulussa on kyllä koko luokka ankkafaneja mutta jos sanoo jotain siihen liittyvää niin heti alkaa valitus.

Vierailija

Tietääkseni kukaan muu hieman yli sadan oppilaan koulustamme ei ole rekannut tänne. Vaikka enhän minä tietenkään varma voi olla, kun en ole kysellyt. Mutta kyllä hyvä juttu tää keskustelufoorumi on.

Vierailija

On tosi kivaa ku voi jutella muiden ankkaeanien kanssa koska luokalla tai koulussa ei ole muita ankkafaneja kuin minä.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minun kouluko muka pieni? Ala-asteella on oppilaita varmaan yli 350 ja ylä-asteella lähes 300 kpl. Eli kaikenkaikkiaan koulussani on yli 600 oppilasta!

Ja lisään vielä, että vaikka sanoinkin että luokallani ei ole Ankkafaneja, niin se ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi koulussani. Mutta siis minun luokallani niitä ei ole.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minun kouluko muka pieni? Ala-asteella on oppilaita varmaan yli 350 ja ylä-asteella lähes 300 kpl. Eli kaikenkaikkiaan koulussani on yli 600 oppilasta!

Niin tarkoitin vain sitä että miten voit olla noin varma että olet koulusi ainoa Akufani? Ymmärrän jos sanoisit luokkasi, sillä se voisi olla jo mahollista.

Vierailija

Adz, sanoinkin että olen koulussani luokkani ainoa ankkafani. Eli LUOKKANI, l-u-o-k-k-a-n-i. Olisit lukenut tarkemmin edelliseltä sivulta.

Vierailija

Minun kouluko muka pieni? Ala-asteella on oppilaita varmaan yli 350 ja ylä-asteella lähes 300 kpl. Eli kaikenkaikkiaan koulussani on yli 600 oppilasta!

Vierailija

Aivan so sorry Otto! Tätä se on ku seurattava kisoja samaanaikaan!!

Mutta ei tarvi rautalankaa vääntää sentään, shame on me!

Ps.Tiiä sit vaik oisit suurin fani koko koulun!:D

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Minä en ainakaan tunne luokallani muita ankkafaneja joten on mukava keskutella muitten ankkafanien kanssa netissä. Koulussa en kyllä ilmaise sitä että olen ankkafani koska ylä-asteella joku tulisi varmasti aukomaan päätä siitä.

Samoin..Heh, Ei sitä jokaiselle kehtaakaan ruveta kuuluttamaan, että olen ankka-fani. Ainakaan minun luokallani ei ole ketään, joka kävisi täällä sivulla, mutta muista en tiedä. Voi 9 ja 8 luokalla ollakin. Ala-asteen jätkistä en tiedä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat