IINES POKKARIT ???? Lukkari????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hmm... Iinespokkarin hintaa voisi todellakin alentaa. Se on puolet ohuempi kuin taskarit, ja silti maksaa enemmän! :?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Iines on aika hintava, lukkarista on toisaalla keskustelu jo.

-"ja sitten haluaisin vielä puhua neljä mestaria-kirjasta. se oli tosihyvä!!! toivottavasti tulee lisää tälläisiä ja kuinka moni sen on ostanut???-"

-No minä olen ostanut sen keväällä ja kävin moikkaamassa Neljää Mestaria ja Korhonen kirjoitti kirjaan nimeni ja kaikki neljä skrivas allekirjoitukset.Otin kännykuvia.:D

Vierailija

Samat sanat adz!!Juu eli mäkin siis olin siellä tapaamassa neljää mestaria,ja otin kuvia,ja sain nimmarit kovakantiseen...Ja kirjamessuille menen tapaamaan Miltonia ja Jippesiä...

Ja lukkarin piirtäjä oli Freddy Milton tai Sander Gulien

Vierailija

Iines pokkari oli kieltämättä ylihintainen, (ostin sen silti). Lukkari ei ollut hienoimmasta päästä, sen oli piirtänyt varmaan Comicup Studio. adz itse en kauheana tykännyt Neljä Mestaria kirjasta koska melkein kaikki tarinat oli julkaistu aiemmin Suomessa, eikä kukaan kirjan piirtäjistä mahdu mun Top-20:een. Ostin kirjan pehmeäkantisena.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duke Duck kirjoitti:Iines pokkari oli kieltämättä ylihintainen, (ostin sen silti). Lukkari ei ollut hienoimmasta päästä, sen oli piirtänyt varmaan Comicup Studio. adz itse en kauheana tykännyt Neljä Mestaria kirjasta koska melkein kaikki tarinat oli julkaistu aiemmin Suomessa, eikä kukaan kirjan piirtäjistä mahdu mun Top-20:een. Ostin kirjan pehmeäkantisena.

Niin, minäkin ostin Iines-pokkarin, vaikka kallis oli. Ihan hyvä julkaisu kuitenkin...

Vierailija

Kyllä Iines-pokkareita tulee lisää...Toivottavasti alentavat hintaa,oli muuten luvattoman kallis!Ostin sen silti...

Vierailija

Enpä tiedä, kuka sen on piirtänyt. Itse en kerää Iines-pokkareita, joten minua ei haittaa, vaikka hinnat pysyisivät samana.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Iines pokkari oli kieltämättä ylihintainen, (ostin sen silti). Lukkari ei ollut hienoimmasta päästä, sen oli piirtänyt varmaan Comicup Studio. adz itse en kauheana tykännyt Neljä Mestaria kirjasta koska melkein kaikki tarinat oli julkaistu aiemmin Suomessa, eikä kukaan kirjan piirtäjistä mahdu mun Top-20:een. Ostin kirjan pehmeäkantisena.

No mä olenkin sellanen ankkisti että menen tapaamaan ihan ketä Ankka-piirtäjää vain, jos mahkuja on! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat