KingdomHearts (ykkönen)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sekalaista keskustelua Kingdom Heartsin ensimmäisestä osasta ja vinkkejä peliin yms.... Eli kaikki Kingdomista kiinnostuneet tervetuloa! :D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:No ei ookkaan oon samaa mieltä. Määkin voisin auttaa peliin liittyvissä kysymyksissä jos jollain on...

No kaikki ovat ilmeisesti tuon pelin "vetäneet" läpi.:^)

Vierailija

En ole pelannut mutta haluaisin. Ja mistä siinä pelissä on oikein tarkoitus, kun en oikein ole sitä selvittänyt?

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

Ankkaneitonen kirjoitti:Sekalaista keskustelua Kingdom Heartsin ensimmäisestä osasta ja vinkkejä peliin yms.... Eli kaikki Kingdomista kiinnostuneet tervetuloa! :D

Minä olen kiinnostunut!Se on paras peli! kertokaa vain mihin kohtaan olette jääneet!(siis jos ette pääse eteen päin pelissä!)Minä kerron!(jos olen täällä)

minäpä en vain tiedä siitä eikä ole mutta onko se peli nin kuin widshards of mikey

Vierailija

Sippir kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

jonzkuaku kirjoitti:No mää en pääse sitä maleficent vastusta siinä loppupuolella kun sitä vastaan taistellaan ekaa kertaa. En tiiä miten sen voittais?

Taistelet vain tarpeeksi kauan.Käytä myös magic-valikosta löytyviä taikoja!

sun kannattaa muuten myös laittaa paras ase ja ne lisäjutut.sit kannattaa lukita vastus ja painaa kolmioo niin ne aku ja hessu hyökkää...

Riippuu vähän miltä kantilta ottaa... jotkut tykkäävät sellaisesta jotka iskevät hyvin itse pidän liisa ihme-maa keybladesta(en muista oikeaa nimeä koska en ole pelannut piiiitkiiin aikoihin tuota peliä.)koska sillä on niin paljon magiciä!

Vierailija

1:öset kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

Ankkaneitonen kirjoitti:Sekalaista keskustelua Kingdom Heartsin ensimmäisestä osasta ja vinkkejä peliin yms.... Eli kaikki Kingdomista kiinnostuneet tervetuloa! :D

Minä olen kiinnostunut!Se on paras peli! kertokaa vain mihin kohtaan olette jääneet!(siis jos ette pääse eteen päin pelissä!)Minä kerron!(jos olen täällä)

minäpä en vain tiedä siitä eikä ole mutta onko se peli nin kuin widshards of mikey

En ole pelannut ikinä witzhards of mikeytä koska kukaan ei ikinä ole siellä!

Vierailija

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

Minä jäin siihen yhteen kohtaan, kun minä pääsin sen hemmon kuka vastustaa Tarzania. Sen jälkeen tulee se mainos. Mitä sen jälkeen pitää tehdä?

Vierailija

Aleksi Mac010898. kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

jonzkuaku kirjoitti:No mää en pääse sitä maleficent vastusta siinä loppupuolella kun sitä vastaan taistellaan ekaa kertaa. En tiiä miten sen voittais?

Anteeksi, skeptik, annoit väärää tietoa...

Kuinka niin?En kyllä tietoisesti ainakaan ole teitä huijannut...

Vierailija

Aleksi Mac010898. kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

Minä jäin siihen yhteen kohtaan, kun minä pääsin sen hemmon kuka vastustaa Tarzania. Sen jälkeen tulee se mainos. Mitä sen jälkeen pitää tehdä?

No tuon kohdan jälkeen sinun pitää vain seikkailla joka puolella viidakossa ja tappaa vihollisia.Tuhoa noita vastustajia niin kauan,että siihen ilmestyy apina,kiittää sinua ja antaa sinulle jotakin.

Vierailija

Vierailija

Mitä väärää se nyt antoi???? Ihan oikeeta se mun mielestä anto. Vitsit kun mää en pääse sitä kun siltä ei lähde ollenkaan elkkua paitsi vähän niin siinä sais hakata sitä pari tuntia. Mitä teen??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat