IIIKK. Löysin ulkoroskiksesta...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

uusimman ankkalehden. Kuka kehtaa tehdä näin. No nyt minulla on 2 samaa lehteä. Mitä mieltä olette tästä. Heittää nyt ankkalehden pois

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Vanha lehtiroskisdyykkari ilmoittautuu palvelukseen!Jep, eli itse olen Seiskojen metsästäjä lehtiroskiksista.(vanhimmat Seiskat ovat 2 vuotta vanhojaXD, ja sain kunnon aarteekseni 1999-luvun Seiskan : D)No, itse en ole nähnyt ikinä Akuja roskiksissa, sillä Akut ovat niin mukavaa luettavaa ihan tulevinakin vuosina, ja siksi en ole nähnyt ikinä lehtiroskiksissa Akuja.

Jep, mutta Jumala siunatkoon tätä yhtä ihanaa ihmistä, joka oli mökkimme lehtiroskikseen heittänyt muovikassillisen Seiskoja.Niitä kelpaa lukea.Mutta kuka nyt Akun heittäisi lehtiroskiin?No, ihan ympäristöystävällinen vaihtoehto, mutta suosittelen antamaan ylimääräisen Akun vaikkapa kaverillesi.

Vierailija

En usko,että se oli vahinko,että uusin aku oli lehtirokessa..Onhan katsokaas tyhmiä ihmisiäkin olemassa (ei pahalla,mutta on tuo kyllä suoraan sanottuna tyhmää touhua)..Ei se kyllä minua haittaa,hyvä vain jos jotkut heittävät niitä pois,ja minä löydän ne hehee...Meidän lähellä on yksi tyyppi kuka heittää aina vähän väliä akkareitaan lehtiroskikseen,mutta en voi enää dyykata niitä,kun on tullut sellaiset uudet tyhmät maanalaiset roskikset niin sinne ei pääse dyykkimään...Itsekin löysin kerran uusimman akkarin lehtiroskiksesta mutta silloin oli vuosi 2005 :D

Ja olen löytänyt vinon pinon kannettomia ja joskus pienenä kun vasta aloitin keräilyn löysin pari muovikassillista ankkoja lehtiroskiksesta (hyväkuntoisia vieläpä!):D

Vierailija

adz kirjoitti:Se on varmasti vahinko. On mullakin kaksittain joitain, eipä haittaa.<br />

Ai niin mummoni heitti roskiin vanhoja Akuja, ja myöhemmin sitä otti aivoon.:@

Heh, saattoi varmaan ottaakin. Vanhat Akut ovat mielestäni hyviä. Todella hyviä. Mutta kuka nyt kehtaisi roskakoriin viskata uusimman Aku Ankan. Ikinä ei saisi, niin tehdä. Ei hyvää lehteä noin vain saa pilata.

Vierailija

Se on varmasti vahinko. On mullakin kaksittain joitain, eipä haittaa.

Ai niin mummoni heitti roskiin vanhoja Akuja, ja myöhemmin sitä otti aivoon.:@

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat