Jullen kunniamitali

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mikä se on?

olin just äsken sen aiheisessa keskustelussa mutta en tiedä mikä se on

Kommentit (13)

Vierailija

Aion saada sen. Se on nyt virallinen tavoite. Ansioista en tiedä, että mikä siihen oikeuttaa. Veikkaan, että MaD saa sen keskustelun takia. Toinen hyvä sen ansaitsijaksi olisi Mikko M, tai _wonderlust_. Molemmat kirjoittavat ns. maratonviestejä. Niistä ei löydä virheitä yms. Wondy perustelee aina viestinsä, joten hän voisi saada sen mitalin. Itselläni ei kyllä ole toivoakaan...

Ja vielä loppuun, onko kenelläkään hajua milloin se tapahtuu?

Vierailija

Julle Ankanpään mitallista minulla ei ole mitään tietoa. Se tapahtuu syksyllä sen tiedän, mutta sen tarkempaa tietoa minulla ei ole. Siitä voitaisi vähän enemmän kertoa millon se tapahtuu, miten se tapahtuu Toimituksen blogissa. Toivotaan, että pian niin täällä taas tapahtuisi jotain positiivista!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Taikisfani kirjoitti:minusta sen kunniamitalin pitäisi tulla ihan tavalliselle ja hyvälle, asialliselle käyttäjälle. Ei viestimäärän perusteella, eikä... no kyllä te tiedätte, mitä tarkoitan. Etää vaan jokaisella olisi mahdollisuutensa. MaDista en tiedä, sillä se ei enään pääse kirjautumaan sivuille.

Olen samaa mieltä, mutta viestimäärä voi ehkä "vähän" vaikuttaa.

Vierailija

Julle Ankapään kunniamitali on erikoismitali, jonka saa erikoisansioista, tosin en muista nyt mitä ne olivat. Virtuaalimitalien-jako suoritetaan syksyllä, en kylläkään tiedä milloin mutta tänä syksynä kumminkin, toimituksen blogista löytyy ehkä enemmän tietoa...

Vierailija

Lohis kirjoitti:Julle Ankapään kunniamitali on erikoismitali, jonka saa erikoisansioista, tosin en muista nyt mitä ne olivat. Virtuaalimitalien-jako suoritetaan syksyllä, en kylläkään tiedä milloin mutta tänä syksynä kumminkin, toimituksen blogista löytyy ehkä enemmän tietoa...

Olisi hyvä tietää milloin tuo tilaisuus on.:^)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

minusta sen kunniamitalin pitäisi tulla ihan tavalliselle ja hyvälle, asialliselle käyttäjälle. Ei viestimäärän perusteella, eikä... no kyllä te tiedätte, mitä tarkoitan. Etää vaan jokaisella olisi mahdollisuutensa. MaDista en tiedä, sillä se ei enään pääse kirjautumaan sivuille.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat