Sarjakuvakoulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen käynyt!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Olen käynyt katsomassa, mutta ei se mikään kauhean hyvä ollut. Se ainakin minulla pätki jonkun verran kun se avautui, ja jos yritti mennä lähemmäs niin teksti muuttui epäselväksi.

Niinpä, siinähän se ongelma jo onkin, teksti muuttuu epäselväksi ojs kyseistä asiaa suurentaa...:o

Vierailija

En ole käynyt katsomassa. Mutta joskus noin vuonna 2002 oli joku sarjiskoulu Akkari-lehdissä, jos se täällä oleva on se sama niin kyllä se sitten ainakin on hyvä. Pitäisi käydä katsomassa.

Vierailija

Niin, kysymys kuuluu, kuka on käynyt katsomassa sitä? Jos et tiedä mikä se on, vilkaise Vipinää välkälle-sivua, mene alaspäin ja siellä se on, itse olen sitä katsonut, mutta eipä se kovin ihme kylläkää ollut...

Vierailija

Tsiigasin sen tässä pari kuukautta sitten ja se oli aika... öö.. huono. Siellä opetetaan vaan miten hahmot piirretään eikä miten... tai antaa olla. Mutta joka tapauksessa siitä ei oikein opi mitään.

Vierailija

Olen käynyt katsomassa, mutta ei se mikään kauhean hyvä ollut. Se ainakin minulla pätki jonkun verran kun se avautui, ja jos yritti mennä lähemmäs niin teksti muuttui epäselväksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat