Ketkä kaikki ovat kirjoittaneet yli kolmesataa viestiä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä saan varmaan parin viikon sisällä 400 viestiä kirjotettua, jos on aikaa olla täällä.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Se määrä taitaa olla minulla kolmeen kertaan, joskus kesällä varmaankin meni rikki. Hmm... 150, jotain sellaista, itse veikkaisin vähän vähemmän, vaikea sanoa, kun on huono arvioimaan: ). Ainakin on ollut keskustelu, että yli 500 viestiä.

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:Nytpä olen kirjoittanut sen määrän 2* Elikkäs tää oli (KAI!) 601 viesti...;;)

Ai, onnittulut sitten 601. viestistäsi! :^D

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Eipä tällaista keskustelua olisi tarvinnut tehdä, sillä 300 viestin ylittäneitä on kyllä riittämiin.<br />

<br />

Itse olen saavuttanut tuon rajan joskus huhtikuun ensimmäisinä päivinä. Nyt minulla on yki 3400 viestiä kasassa. <br />

<br />

Ps. Kannattaa muistaa että keskustelussa viestimäärä ei ole se tärkein juttu, vaan viestien sisältö.

Itse olen samaa mieltä.

Vierailija

En muistanutkaan tehneeni tällaista keskustelua! Olenhan minä. (nostin tämän siksi että saisin keskustelun nimeltä MITÄ HIMPUTTIA putoamaan)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:HAHAA!!! Olen kirjoittanut 5 kertaa enemmän, elikkä olen rikkonut rajan.

HAHAA!!! Olen kirjoittanut kohta 18 kertaa enemmän, eli raja on tullut rikottua useampaan otteeseen.

Vierailija

Itse olen kirjoittanut yli 800, kohta tulee 850 viestiä täyteen. Olisit voinut mielummin tehdä vaikka, että kuka on ylittänyt 500 viestiä tai 1000. Mutta uskoisin, että noin 120 käyttäjää on rikkonut 300 viestin rajan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat