Siis häh

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Akuking kirjoitti:En taida täydellisesti ymmärtää, mutta kyllä minä sähköpostiviestit tiedän. Minun mielestäni olevat syyt: 1.Ehkä yhteys ylläpitoon meni poikki juuri ennen kuin lähetit viestin. 2.Ylläpito ei ottanut viestiäsi vastaan. 3.Tekniikka reistailee 4.Viestisi oli asiaton. Varmaan joku noista, mutta voisi se olla joku muukin syy.

Sanoin että en lähettänyt sinne viestiä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Itse en ole varma, mutta mistä tiedät että se viesti edes liittyy Akun sivuihin? Tuliko se viesti toimitukselta?

Tai sitten on kai niin kuin Akuhullu ja Dj sanoivat eli olet lähettänyt viestin väärään osoitteeseen...

Joe Poika Singaporesta kirjoitti:outoa

Typerää lähettää tämmöisiä viestejä, eilen olit lähettänyt viestin "en tiiä" ja nyt "outoo", huomaa että mielessäsi ei ole muuta kuin viestien määrät! Lopeta turhien spämmien lähettely!

Ihme hiihtäjä...

Vierailija

Äh, aina tulee noita hymiöitä kun ei niitä halua, Joe Poika Singaporesta siis kirjoitti "outoa", toisinsanoen spämmiä

Anteeksi tämä joidenkin mielestä ehkä turha viestini.

Vierailija

Entäpä jos joku on urkkinut s-postisi tietoonsa? Sitten hän on käyttänyt sitä väärin, ja tässä seuraukset. Kannattaa ainakin pistää ylläpidolle viestiä asiasta.

Vierailija

Outoa, jokin bugi varmaan. Voit kysyä asiaa ylläpidolta, jos jäi paljon vaivaamaan. Itselleni ei ole tullut sellaisia viestejä ainakaan tietääkseni. (Entinen Aaro Hanhi, voisit alkaa käyttämään isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä, jos osaat. Viestisi näyttäisivät fiksummalta. Elä pahastu, vaikka huomautin asiasta!) :D

Vierailija

katsokaa kun sain kaksi viestiä sähkäriini olivat enkun kielisiä toisessa luki jotain että viesti jonka lähetin ylläpidolle ei mennyt perille mutta en ole edes lähettänyt sinne mitään viestiä very outoa

Vierailija

En taida täydellisesti ymmärtää, mutta kyllä minä sähköpostiviestit tiedän. Minun mielestäni olevat syyt: 1.Ehkä yhteys ylläpitoon meni poikki juuri ennen kuin lähetit viestin. 2.Ylläpito ei ottanut viestiäsi vastaan. 3.Tekniikka reistailee 4.Viestisi oli asiaton. Varmaan joku noista, mutta voisi se olla joku muukin syy.

Vierailija

entinen aaro hanhi kirjoitti:

Akuking kirjoitti:En taida täydellisesti ymmärtää, mutta kyllä minä sähköpostiviestit tiedän. Minun mielestäni olevat syyt: 1.Ehkä yhteys ylläpitoon meni poikki juuri ennen kuin lähetit viestin. 2.Ylläpito ei ottanut viestiäsi vastaan. 3.Tekniikka reistailee 4.Viestisi oli asiaton. Varmaan joku noista, mutta voisi se olla joku muukin syy.

Sanoin että en lähettänyt sinne viestiä.

En tainnut lukea viestiäsi loppuun.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minullakin on välillä sellainen, että kun joku lähettää minulle, niin kun se ei tule perille, tulee joku sellainen "Delivery system"-viesti. TArkoittaa kai jotain, että viesti ei tullut perille...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat