Onko sinusta tullut enemmän Aku Ankka-fani näiden sivujen ansiosta?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oletko suurempi Aku Ankka-fani kuin ennen ja onko se näiden sivujen ansiota?

Minusta on tullut ainakin suurempi fani näiden sivujen ansiosta.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Olen ollut pitkään jo suuri fani, varmaan ekalta lähtien, mutta ehkä nämä sivut ja teidän innostus pitää tämän seiskaluokkalaisen isona fanina.

Vierailija

Hmm, en tiedä...no, jonkin verran...vaikka olenhan ollut ankkafani jo pienestä pitäen...On tämä jonkin verran faniuttani lisännyt...

Vierailija

MaD kirjoitti:Olen ainakin itseni mielestä tullut enemmän kiinnostuneemmaksi näiden sivujen ansiosta. Sen lisäksi olen oppinut kymmeniä uusia asioita ja tavannut muita mukavia heppuja ja ei mukavia heppuja ja tyyppejä. Ennen, kun tulin näille sivuille niin en tiennyt läheskään yhtä paljon kuin ennen ankoista, mutta nyt olen edustusluokan ankisti.<br />

<p />

Toimituksen blogi on vallan mainio "jutska" josta luen joka kerta uusimman blogin ja odotan sitä aina innolla. Akupediakin oli hyvä veto Toimitukselta. Keskustelujen ansiosta olen oppinut Ankoista sitä sun muuta. Olen kyllä ollut aiemminkin todella kiinnostunut Ankoista ja sun muista Hanhista, mutta näiden sivujen ansiosta olen kiinnostunut vielä enemmän. Nyt minulta voisi kysyä vaikka mitä ja tiedän sen melko varmasti. Olen myös oppinut tunnistamaan piirtäjiä todella paljon. Nyt osaan tunnistaa noin 50-70 piirtäjän tyylit.<br />

<br />

Muuten vaikka nimimerkkini onkin hiukan härskin puoleinen niin on turha epäillä, että olisin trolli tai olen ollut...

Terve taas MaD

Vierailija

Aku fani100 kirjoitti:

Aku fani100 kirjoitti:niin minäkin olen;):)

<br />

tarkoitin minustakin:D

Heh! Jokainen tekee joskus virheitä, niin kuin minäkin koko ajan. ;)

Vierailija

En ole, olen ollut aiemmin SUURI Aku-fani :) ja senkun syvenee vain ja tottakai plussaa nämä mainiot sivut! :D

Vierailija

Vaikka olenkin ollut ennenkin Aku-fani, innostuksesta on tullut paljon voimakkaampi, vai miten sen nyt sanoisi, näiden sivujen, erityisesti keskustelupalstan myötä.

Vierailija

Tottahan se! Silloin, kun en ollut rekisteröitynyt vielä näille sivuille, niin luin vaan aina uusimman Aku Ankan. Sitten huomasin Heinäkuun lehdessä palkintotehtävän, ja rupesin tekemään sitä. Mutta ongelmana oli se, että minulla ei vielä ollut nimimerkkiä, joten tein sellaisen. Kun olin osallistunut palkintotehtävään rupesin selailemaan, että mitähän täällä on..Ja lopun tiedättekin.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kyllä. Olen saanut hyvän kuvan toimituksesta ja näin ollen fanius vain lisääntyy. Olen minä ennenkin ollut ankkahullu. Nyt olen enemmän.

Ps. Olen taas Ankkarock

Vierailija

Kyllä minusta on tullut paljonkin suurenpi fani näitten sivujen ansiosta!Muut fanit ovat innostaneet minua ja Toimituksen-blogigin on hoitanut osansa!Suurin osa kuuluu toimitukselle joka ylläpitää näitä sivuja ja järjestää ajankohtaisia tapahtumia,kuten kultaryntäys tai Julle ankanpää-mitalien jako tilaisuus.:D:)Ei voi muuta sanoa kun,että parhaat sivut mitä tiedän!Kun sivut uudistuivat luulin,että "Auttoikohan tuo mitään?"Mutta kun huomasin ankkabulevardin mietin että:"Siinä on ainut uudistus!".Mutta vähän-ajan päästä huomasin toimituksen-blogin ja uudet keskustelu plastat ajattelin että tässä se vasta sivu on!Olin kyllä vanhoillakin sivuilla,mutta en käynyt siellä kuin kerran,ja silloinkaan en keskustellut,koska sivut olivat niin huonot!Nyt kun sivut ovat uudistuneet minusta on tullut hyvin suuri ankka,hiiri,hanhi muutkin eläimet mitä siellä onkaan niin olen jokaisen fani,vaikka Mikki hiiri-tarinat onkin vähän tylsiä,mutta pitää ajatella,että disneyn ensimmäinen hahmo se on!:DEli kiitokset toimitukselle,muille faneille ja kaikille,siis IHAN KAIKILLE,jotka ovat sivujen eteen jotain tehneet!Toimitukselta voisi pyytää,että kehitelkää jokin menetelmä,joka saa trollit aisoihin!Myös karhukoplan trampoliini puhalluksessa on joitakin käyttäjiä jotka ovat nimensä listalle väärin keinoin hankkineet!:^)Eli kiitokset kaikille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat