Oletko koittanut saada kavereita näillä sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko yrittänyt olla kohtelias että saisit kavereita näillä sivuilla, itse olen jo saanut.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Vanha Frodo... Pappa Frodo, hehhee...

Kyllä tämä vaan on hyvä profiilikuva, sopii mulle;)

Olen huomannut sellaisen asian että kaikki puhuu toisilleen kuin he olisivat vanhoja tuttuja, siis on mukavaa kun on kavereita.

Ja eihän sitä koskaan tiedä että tunteeko oikeasti sittenkin jonkun.

Ties vaikka Hanhihannu olisi serkkuni ja Akuhullu joku oikea kaverini... No tuskimpa...:D

Ps. Mitä täällä mainostetaan jotain typerää Subtv Junioria??

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Vanha Frodo... Pappa Frodo, hehhee...<br />

Kyllä tämä vaan on hyvä profiilikuva, sopii mulle;)<br />

Olen huomannut sellaisen asian että kaikki puhuu toisilleen kuin he olisivat vanhoja tuttuja, siis on mukavaa kun on kavereita.<br />

Ja eihän sitä koskaan tiedä että tunteeko oikeasti sittenkin jonkun.<br />

Ties vaikka Hanhihannu olisi serkkuni ja Akuhullu joku oikea kaverini... No tuskimpa...:D<br />

<br />

Joo, kyllä tuo kuva sopii sinulle parhaiten. Voin tunnustaa yhden asian: Olin sinun koulussasi, ennen kuin menit ylä-asteelle. Olin se 4-luokalla (silloin) oleva Anselmi Vähä-suo. (vitsi)

Ja, mitä puhut jostain SubTV Juniorista. Ei täällä sivuilla ainakaan mitään mainosta ole...?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Frodo95 kirjoitti:Vanha Frodo... Pappa Frodo, hehhee...&lt;br /&gt;<br />

Kyllä tämä vaan on hyvä profiilikuva, sopii mulle;)&lt;br /&gt;<br />

Olen huomannut sellaisen asian että kaikki puhuu toisilleen kuin he olisivat vanhoja tuttuja, siis on mukavaa kun on kavereita.&lt;br /&gt;<br />

Ja eihän sitä koskaan tiedä että tunteeko oikeasti sittenkin jonkun.&lt;br /&gt;<br />

Ties vaikka Hanhihannu olisi serkkuni ja Akuhullu joku oikea kaverini... No tuskimpa...:D&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Joo, kyllä tuo kuva sopii sinulle parhaiten. Voin tunnustaa yhden asian: Olin sinun koulussasi, ennen kuin menit ylä-asteelle. Olin se 4-luokalla (silloin) oleva Anselmi Vähä-suo. (vitsi)<br />

Ja, mitä puhut jostain SubTV Juniorista. Ei täällä sivuilla ainakaan mitään mainosta ole...?

Kyyllä tuolla etu-sivullta sellainen mainos löytyy!

Vierailija

Temer kirjoitti:Olen saanut vain Taikisfanin.(en kyllä tunne häntä mutta hällä välii)

Minä voin ruveta kanssa. Muuten, hyvä nimi.

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Oletko yrittänyt olla kohtelias että saisit kavereita näillä sivuilla, itse olen jo saanut.

Minä haluaisin sinun kaveriksesi. Onko mahdollisuuksia?

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Minä olen kipeä, ja kyllä, voin olla ystäväsi Aleksi Mac010898.

plääh..mäki oon kipee joku flunssa iski,ku juoksin koko viikonlopun jalkapalloo pelaamassa, vaikka tuli koko ajan vettä niskaan!(sen siitä saa...).......;)

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Minä olen kipeä, ja kyllä, voin olla ystäväsi Aleksi Mac010898.

Ai? Minä luulin että joko lintsaat koulusta tai sitten teillä on tietokone tunti, mutta minä vähän aavistin että sinä olisit kipeä. Hyvä asia että minulla on uusi ystävä täällä.

Vierailija

Aleksi Mac010898. kirjoitti:

Ai? Minä luulin että joko lintsaat koulusta tai sitten teillä on tietokone tunti, mutta minä vähän aavistin että sinä olisit kipeä. Hyvä asia että minulla on uusi ystävä täällä.

Mä en oo ikinä lintsannu koska mä jäisin kuiteski heti kiinni. Mutta kerran huijasin olevani kipee ja ne siellä koulussa meni halpaan, tosin heti seuraavana päivänä tuli kosto, hirvee influenssa ja 39,7 astetta kuumetta! Ei ollu kivaa.

Vierailija

Ei kun kyl mä kerran vähän lintsasin, tosin vahingossa. Nukuin puoleen päivään asti enkä tajunnut lähteä kouluun, ajattelin vain että jään kotiin kun on outo olo ja painuin takaisin sänkyyn tajusin sen vasta klo.3, eikä tätä miksikään lintsaamiseksi voi laskea vaan hölmöilyksi. No onneksi olin taas jälleen kipeä niin oli sitten hyvä selitys opelle. Ja mitä mä oikeen selittelen tässä elämääni? Mä taisin vähän innostua, sorge. (Heh heh!)

Vierailija

Olen kyllä yrittänyt olla semmoinen kiva Reizen-setä, kenen olkapäähän voi itkeä murheensa, mutta "kaveri" on aika iso käsite verrattuna "hyvänpäivän tuttuun".

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat