Carl Barksin muistonumero

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä Carl Barksin muistonumeroa joka tuli : 4.10.2000?

Minulla on ja minun mielestänä paras akkari mitä ikinä on tullut.

Ja onkohan sillä keräily-arvoa

Kommentit (13)

Vierailija

Kaikki jotka tilaa Aku ankkaa vuodesta 2000 tai sitä aikaisemmilta vuosilta tähän päivään asti niin on se, eli sillä ei ole mitään ihmeellistä arvoa. Ja kyllä minäkin sen omistan, hyvähän se on, oikeastaan paras. Niitä pitäisi tulla useamminkin vai mitä, ainakin minun mielestäni.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllähän minä sen omistan, kun 2000 vuoden numerosta 1 lähtien on Aku keskiviikkoisin tullut postiluukusta kotiin.

Ainahan Akut on enemmän tai vähemmän hyviä, mutta olettaen, että tuossa numerossa on tarinat Barksin tarinoita on tuo lehti ollut varmaankin hyvä. En viitsi alkaa etsimään sitä jostain, onhan se jossakin Akun kansiossa jossain kirjahyllyn perukoilla. Ja en voi näin oikeastaan vastata, kuinka hyvä numero on kyseessä, kun olen sen viimeksi lukenut sen verran kauan sitten, että en muista mitä tarinoita lehdessä on jne.

Mutta lisätäkseni vielä tähän loppuun, että Barksin tarinat on yleisesti kyllä parhaimpia jne.

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Kyllähän minä sen omistan, kun 2000 vuoden numerosta 1 lähtien on Aku keskiviikkoisin tullut postiluukusta kotiin. <br />

<br />

Ainahan Akut on enemmän tai vähemmän hyviä, mutta olettaen, että tuossa numerossa on tarinat Barksin tarinoita on tuo lehti ollut varmaankin hyvä. En viitsi alkaa etsimään sitä jostain, onhan se jossakin Akun kansiossa jossain kirjahyllyn perukoilla. Ja en voi näin oikeastaan vastata, kuinka hyvä numero on kyseessä, kun olen sen viimeksi lukenut sen verran kauan sitten, että en muista mitä tarinoita lehdessä on jne.<br />

<br />

Mutta lisätäkseni vielä tähän loppuun, että Barksin tarinat on yleisesti kyllä parhaimpia jne.

Meille on tilattu Aku Ankkaa vuodesta 1995 lätien.

Vierailija

Aku.Ankka.313 kirjoitti:

King Henkka kirjoitti:Kyllähän minä sen omistan, kun 2000 vuoden numerosta 1 lähtien on Aku keskiviikkoisin tullut postiluukusta kotiin. &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ainahan Akut on enemmän tai vähemmän hyviä, mutta olettaen, että tuossa numerossa on tarinat Barksin tarinoita on tuo lehti ollut varmaankin hyvä. En viitsi alkaa etsimään sitä jostain, onhan se jossakin Akun kansiossa jossain kirjahyllyn perukoilla. Ja en voi näin oikeastaan vastata, kuinka hyvä numero on kyseessä, kun olen sen viimeksi lukenut sen verran kauan sitten, että en muista mitä tarinoita lehdessä on jne.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Meille on tilattu Aku Ankkaa vuodesta 1995 lätien.

Meille on tilattu Akua jo vuodesta 1968, Sen alotti äiti.

Vierailija

Mulla on kaikki Aku Ankat monenkymmenen vuoden ajalta.

En usko että erityistä keräilyarvoa on muuta ku tunnearvo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat