AARGH!!! Ärsyttävä juttu!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siellä joissakin paikoissa näillä sivuilla on Sub juniorin mainos yläreunassa! Ketä ärsyttää?

Sivut

Kommentit (48)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:En tajua miksette estä mainoksia, jos ne kerran häiritsevät?

Useimmat ei tiedä niitä ohjelmia joilla ne estetään, Firefoxin lisäosista ainakin löytyy.

Vierailija

Aleksi Mac010898. kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:Kyllähän tuo mainos ärsyttää, varsinkin kun SubTv Junioria ei ole tarkoitettu enää näin vanhoille käyttäjille kuin minä.

Niin, vaikka oletkin minua 4 vuotta vanhempi, en minäkään katso sitä kanavaa. Ui miten ärsyttävä kanava!!!

No jee mitä välii silläkin nyt on ?! Joo ja mistä tiiät että se on ärsyttävä kanava jos kerran et kato ? :^)

Vierailija

Kyllähän se välillä ärsyttää, mutta Juniorihan on tarkoitettu paljon pienimmille, kuin aku ankan lukijolille.

Vierailija

No mitäs ärsyttävää siinä on vaikka mainos onkin lapsellinen? Kieltäityisittekö itse jos teille luvattaisiin tukku rahaa yhdestä pienestä palkista yläreunassa? Itse en ja enkä välitä mistään hitsin mainoksista...

Vierailija

MaD kirjoitti:No mitäs ärsyttävää siinä on vaikka mainos onkin lapsellinen? Kieltäityisittekö itse jos teille luvattaisiin tukku rahaa yhdestä pienestä palkista yläreunassa? Itse en ja enkä välitä mistään hitsin mainoksista...

Oletkos aito MaD vai joku joka väittää olevansa MaD? Jos olet oikea, harmi kun vanha profiilisi ei enään toimi...:( Sulla oli n imenä aiemmin näköjään: Mr Alkoholi...;)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

MaD kirjoitti:No mitäs ärsyttävää siinä on vaikka mainos onkin lapsellinen? Kieltäityisittekö itse jos teille luvattaisiin tukku rahaa yhdestä pienestä palkista yläreunassa? Itse en ja enkä välitä mistään hitsin mainoksista...

<p />

Oletkos aito MaD vai joku joka väittää olevansa MaD? Jos olet oikea, harmi kun vanha profiilisi ei enään toimi...:( Sulla oli n imenä aiemmin näköjään: Mr Alkoholi...;)

Huijari en ole vaan aito MaD.

Vierailija

MaD kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;p /&gt;<br />

Uskoakko vaiko ei? Siinä pulma...;) (hamlettia, jos joku ei tiedä, vähän muunnetuilla sanoilla...)Hmm, MaD, uskon, jos kirjoitat ruotsin sivuille että MaD on profiilisi, olen epäluuloinen luonne, kuten varmaan jo tiedät...;)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

MaD kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

<p />

Uskoakko vaiko ei? Siinä pulma...;) (hamlettia, jos joku ei tiedä, vähän muunnetuilla sanoilla...)Hmm, MaD, uskon, jos kirjoitat ruotsin sivuille että profiilisi, olen epäluuloinen luonne, kuten varmaan jo tiedät...;)

No minä ainakin uskon!Hänen viestinsä "käsialan" tunnistaa heti!Uskon että hän on MaD 85% tarkkuudella!:^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat