Oletko itkenyt?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis: Oletko koskaan itkenyt Ankka-sarjoja lukiessasi?

Mä olen Ankantaan miljardöörin lopussa, kun Fergus kuolee.

Sivut

Kommentit (509)

Vierailija

En ole, sillä minä en yleensä itke, kun luen kirjaa, mutta muuten jos tapahtuu jotain kamalaa tai satuttaa itsensä.

Vierailija

kyllä taisi tulla pari kyyneltä Ankantaan miljodöörin lopussa. Se oli jotenkin niin liikuttavaa kun Fergus ja Lauha kuolivat. (huom jos joku ei tiedä niin Lauha on Roopen äidin nimi)

Vierailija

En oo itkenyt, mutta juuri siinä, kun fergus kuolee, ja lähtee lauhan kanssa pois, niin onhan se silleen surullinen. Paitti on aika kornia itkee vaan jonkun aku ankan takia...

Vierailija

En kyllä muistaakseni. Yhtä kirjaa lukiesani alan itkeä aina, mutta se ei ole taskari, joten sillä ei ole nyt väliä.

Vierailija

En kyllä, minusta on aika outoa itkeä, jonkun sarjakuvan takia. Vaikka tykkääkin aku ankkaa lukea, mutta se ei tarkota, että olisin itkeny jonkun sarjakuva ukon takia. Ehkä pikemminkin olen liikuttunut siitä Ankamiljardööri -kirjasta.

Vierailija

ama5 kirjoitti:En oo ku en ole mikään nynny!

Onko itkijät muka nynnyjä ama5? Mutta yleensä minä itken silloin kun Riitta ärsyttää Roopea.

Vierailija

no tottakai!kaikki ON itkenyt. jotkut eivät vaan uskalla todistaa sitä koska luulevat olevansa nynnyjä jos joskus on itkenyt. itku tulee aina joskus esim:jos käy TODELLA KIPEÄÄ ta lukee jotain itkettävää kirjaa tai kattoo semmosia elokuvia.

ps.siinä EI ole mitään nynnyä jos todistaa että on itkenyt vaan päinvastoin se se vasta rohkeutta on jos uskaltaa todistaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat