Sain porttikiellon

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervehdys kaikille! Tämä on toinen profiilini. 1 Profiilini on Jonsku Ankka, jos muistatte. Mutta, kun hetki sitten menin keskusteluihin, ja yritin kirjoittaa jotain, niin enpäs voinutkaan. Tietääkseni en ole tehnyt mitään mistä olisin saanut porttikiellon. Paitsi se, kun sanoin Aleksille, että..Tai no jätetään väliin. Pyysin siitä kylläkin anteeksi. Aleksi voi todistaa. En ymmärrä mistä olisin voinut saada porttikiellon. Onko mielipiteitä? Ei sitten tarvitse suuttua, jos on turha aihe.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hmm... Outo juttu, jos kerran pyysit anteeksi. Tai sitten toimitus ei katsonut anteeksipyyntöä kyllin korvaavaksi. Emt...

Vierailija

Mitä? Olit mielestäni reilu ja hyvä käyttäjä, miksiköhän sait porttarin? Oletko lähettänyt asiasta ylläpidolle?

Vierailija

Vai niin.Sellaista sattuu, täällä ei kannata arvostella kovin ketään, ja kai sait jonkun tiedon siitä että olet jäähyllä/porttarilla.

Vierailija

Jonsku MacAnkka kirjoitti:Tervehdys kaikille! Tämä on toinen profiilini. 1 Profiilini on Jonsku Ankka, jos muistatte. Mutta, kun hetki sitten menin keskusteluihin, ja yritin kirjoittaa jotain, niin enpäs voinutkaan. Tietääkseni en ole tehnyt mitään mistä olisin saanut porttikiellon. Paitsi se, kun sanoin Aleksille, että..Tai no jätetään väliin. Pyysin siitä kylläkin anteeksi. Aleksi voi todistaa. En ymmärrä mistä olisin voinut saada porttikiellon. Onko mielipiteitä? Ei sitten tarvitse suuttua, jos on turha aihe.

Ai mitä? Muistaakseni et sanonut minulle mitään. Menenkin katsomaan.

Olen todistajana jos tarvitsette minua.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Jaa. No. Saattaa kestää pari päivää tai viikon. Mutta nyt sinulla on kuitenkin enemmän aikaa toiselle profiilillesi. Taidanpa tehdä hautajaiset.

Ps. Hautajaisjuttu on vitsi. Hei. Tarkista vielä että lukeeko sen paikalla missä lukee aina 9 jälkeen että keskusteluaika on loppunut tältä päivältä että lukeeko siinä että Poliisimestari sisu on ....

Ja lukeeko että vastaa viestiin.

Vierailija

Kiitos kaikille, kun ymmärrätte minua. En vain nyt tiedä. En kyllä pahemmin ole mistään hiiltynyt. Olette näköjään panneet merkille, että olen positiivinen käyttäjä. Ainakin olen mielestäni sellainen. (Yleensä). No yritän selvittää asiaa. Hyvää iltaa kaikille!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ohhoh! Porttikielto sinulle!? En olisi uskonut, että saat porttarin. Harmi.

Lisään vielä tähän: En kyllä itsekään olisi uskonut sitä. Ja adz:lle tiedoksi. En ole saanut mitään tietoa siitä, että olen saanut porttikiellon. Kiitos vielä kaikille, mutta nyt pitää mennä. Selitän asiaa ylihuomenna, kun tulen seuraavaksi koneelle.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Jaa. No. Saattaa kestää pari päivää tai viikon. Mutta nyt sinulla on kuitenkin enemmän aikaa toiselle profiilillesi. Taidanpa tehdä hautajaiset. <br />

Ps. Hautajaisjuttu on vitsi. Hei. Tarkista vielä että lukeeko sen paikalla missä lukee aina 9 jälkeen että keskusteluaika on loppunut tältä päivältä että lukeeko siinä että Poliisimestari sisu on ....<br />

Ja lukeeko että vastaa viestiin.

Joo, pitääpä katsoa. En ole vielä katsonut, mutta nyt katson. Anteeksi tupla posti. Ja enhän minä sentään hautajaisia tarvitse, koska en ole edes kuuluisa tietääkseni. No se olikin varmaan vitsi :D Katsoin viestisi vasta nyt, joten älkää suuttuko tupla-postista. Ja nyt menen oikeasti. Kiitos kaikille kommentoijille.

Vierailija

Heh, ei olisi edes tarvinnut keskustelua tehdä tästä. Ainakaan nyt, kun myöhemmin ajattelee. Toimitus päästikin minut porttikiellolta. Anteeksi, jos kulutin paljon aikaanne. Hyvä, että toimitus päästi minut porttikiellolta. Antakaa tämän keskustelun nyt vajota syvälle maan alle. Anteeksi vielä kerran, jos kulutin aikaanne. Ja anteeksi myös toimitukselle.

Ps. Nyt elämä voi taas jatkua samaa rataa. :D

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Harmi. Olet mielestäni positiivinen käyttäjä. No, jos tämä on ensimmäisesi porttikielto, niin ehkei se kovin pitkä ole...:D

Harmin paikka kans...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hyvä että asia on selvitetty. Nyt pitää mennä juomaan iltatee ja syömään ja petiin lukemaan aku ankkaa ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä!

(huomenna on 7 tunnin päivä).

(supsittelen, että juotte illalla sitruunateetä.) Heh :)

Moi nyt. Hyvää yötä myös toimitukselle (ylläpidolle)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat