Keksi oma sarjakuva hahmo

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli keksi oma hahmo kerro siitä=)

Sivut

Kommentit (17)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Huoh, näitäkin keskusteluja on, mutta ei siitä enempää.

Jaa. Pubi Ankka:

Hän käyttää mustaa nahkatakkia, ajaa aina Harley Davidsonilla ja käy päivät (ja yöt) pitkät pubeissa ja kapakoissa. Hän on Akun pikkuserkku.

Vierailija

tässä mun musta kaapo

hullu luulee olevansa maailman paras rosvo (mutta ei ole) ruma (poltti kasvonsa tuli palossa =( ) asia mitä häpeää kasvot

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Huoh, näitäkin keskusteluja on, mutta ei siitä enempää. <br />

<br />

Jaa. Pubi Ankka:<br />

<br />

Hän käyttää mustaa nahkatakkia, ajaa aina Harley Davidsonilla ja käy päivät (ja yöt) pitkät pubeissa ja kapakoissa. Hän on Akun pikkuserkku.

kiva

Vierailija

Walt Disney kirjoitti:Minä olen keksinyt monia. Parhaimmista teen tarinoitakin! He ovat Taistelia Pelastaja Taistelija Pelastaja, Kurpitsapää ja Haiamuu! Haiamuulle omat kotisivut: haiamuu.suntuubi.fi

Ei oo fi, vaan com.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Hihhei! Miljoonas "keksi oma hahmo" keskustelu. Jippii!

Jippiii! Mä ees kerro on nääs salaisuus!

Vierailija

Vai keksiä? Olen tehnyt hänelle oman sarjakuvan!

Mega-cat (meidän kissa) on supersankari jonka oikea nimi on Purre Kissamieli.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

Walt Disney kirjoitti:Minä olen keksinyt monia. Parhaimmista teen tarinoitakin! He ovat Taistelia Pelastaja Taistelija Pelastaja, Kurpitsapää ja Haiamuu! Haiamuulle omat kotisivut: haiamuu.suntuubi.fi

Ei oo fi, vaan com.

Matkija! :)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Niko Hanhi

Pukeutuu siniseen t-paitaan ja käyttää shortseja.

Hänellä on vilkas mielikuvitus. Hän on ammatiltaan poliisi ja on tehnyt usein yhteistyötä Poliisimestari Simo Sisun rinnalla.

Hänellä ei ole lemmikkieläimiä.

Mauheym MacHanheus

On rikas ykstyisyrittäjä. On tuttu kuulusta liikemiesvaistostaan.

Voitti koko omaisuutensa puijaamalla Kroisos Pennoselta 1/4 osaa hänen omaisuudestaan. Hän pukeutuu frakkiin ja hänellä on tummat viikset.

Juho Ankka

Juho on bussikuski ja on akun veljenpoikien isän kaverin veli.

Juholla on kaksi holhokkia. Juho on tunnettu jääräpäisyydestaan.

Juho pukeutuu Tavalliseen paitaan ja tummiin housuihin.

Vierailija

Enpä taida keksiä. Olen ehkä joskus ajankuluksi miettinyt, mutta ei nyt tule mieleen mitään. Ja näitäkin alkaa jo olla, mutta ei se mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat