Liikaa keskusteluja.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenen mielestä täällä on liikaa keskusteluja? Ja mihin asti voisi olla raja keskustelujen määrässä??

Sivut

Kommentit (42)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Niissä on palanen historiaa..siksi. hehhe.:)

Niin tai sitten kultaryntäys tulee uudestaan (ja sä voitat sen taas!) ja niitä ei sen takia poisteta.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Niissä on palanen historiaa..siksi. hehhe.:)

Niin tai sitten kultaryntäys tulee uudestaan (ja sä voitat sen taas!) ja niitä ei sen takia poisteta.

Hehhehhe! :D Voisi tulla jo pikkuhiljaa jokin uusi kisa, ehkei kultainen ainakaan..

Vierailija

Uus ryntäys tulee koska ainakin se mun isän kaveri joka on töissä toimituksessa sano jotain sellasta, ja se kuulemma kestäis pitempään.

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Uus ryntäys tulee koska ainakin se mun isän kaveri joka on töissä toimituksessa sano jotain sellasta, ja se kuulemma kestäis pitempään.

Niinpä, uskon kyllä koska jo keväällä siitä puhuttiin blogissa, jotain tapahtuu ja saisi olla pidempi kisakin!

Vierailija

Mielestäni kaikki asialliset keskustelut ovat hyviä, ei haittaisi jos niitä olisi "liikaa", mutta tuntuu että nyt keskustelut ovat yleensä turhia keskusteluja ja jos turhia keskusteluja on liika, niin silloin ärsyttää.

Uus ryntäys tulee koska ainakin se mun isän kaveri joka on töissä toimituksessa sano jotain sellasta, ja se kuulemma kestäis pitempään.

Oikeastikko? Vai oliko tuo vain läppä?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

Leevi96 kirjoitti:Uus ryntäys tulee koska ainakin se mun isän kaveri joka on töissä toimituksessa sano jotain sellasta, ja se kuulemma kestäis pitempään.

Niinpä, uskon kyllä koska jo keväällä siitä puhuttiin blogissa, jotain tapahtuu ja saisi olla pidempi kisakin!

Mutta se on tyhmää, kun tietenkin se joka on eniten aikaa näillä sivuilla voittaa sen kisan...

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

Mutta se on tyhmää, kun tietenkin se joka on eniten aikaa näillä sivuilla voittaa sen kisan...

Niin kai, mites muuten. Ellei sitten ole jokin uusi juttu..Kultaryntäys ei ollut loppuunasti suunniteltu, ehkä tämä uusi on sitten.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

MaD kirjoitti:Tottahan tuo on ja ei. Totta kai noita vanhoja &#034;kultaryntäys ajan&#034; keskusteluja poistella voisi, koska aika monet niitä tuntuvat tonkivan esiin tuolta &#034;keskusteluvuoren&#034; sisältä...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Samoin uusi sen tapainen kisa voisi tullakin. Ehkä taas kävijä määrät nousisivat, mutta silloinhan olisi tietenkin vähän enemmän bugeja ja sun muita pikku ongelmia. Olenhan jo kerran osallistunut kultaryntäykseen, mutta eri nimimerkillä...

Hei, oletkos entinen Mac Ducky?!

Tottahan toki kautta mammonan! Jos et usko Jorma niin voin kertoa lempinimiäni eli ne ovat MaD, toppahaalarimies, Ismo ja on muitakin lempinimiä...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Hehheh, ja myös ilkeä managari olet. ;)

Njoo, kyllähän minä sekin olen kuten myös rahahullu. ;) En kyllä nyt näillä sivuilla ole ekstra-aktiivinen... Enää...

Vierailija

MaD kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:

MaD kirjoitti:Tottahan tuo on ja ei. Totta kai noita vanhoja &amp;#034;kultaryntäys ajan&amp;#034; keskusteluja poistella voisi, koska aika monet niitä tuntuvat tonkivan esiin tuolta &amp;#034;keskusteluvuoren&amp;#034; sisältä...&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Samoin uusi sen tapainen kisa voisi tullakin. Ehkä taas kävijä määrät nousisivat, mutta silloinhan olisi tietenkin vähän enemmän bugeja ja sun muita pikku ongelmia. Olenhan jo kerran osallistunut kultaryntäykseen, mutta eri nimimerkillä...

Tottahan toki kautta mammonan! Jos et usko Jorma niin voin kertoa lempinimiäni eli ne ovat MaD, toppahaalarimies, Ismo ja on muitakin lempinimiä...

Hehheh, ja myös ilkeä managari olet. ;)

Vierailija

MaD kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Hehheh, ja myös ilkeä managari olet. ;)

Njoo, kyllähän minä sekin olen kuten myös rahahullu. ;) En kyllä nyt näillä sivuilla ole ekstra-aktiivinen... Enää...

Niin, harmi kun vanha profiilisi ei toimi, mitä toimitus sanoo, kun kysyt heiltä, miksi se ei toimi?

Vierailija

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

Niin kai, mites muuten. Ellei sitten ole jokin uusi juttu..Kultaryntäys ei ollut loppuunasti suunniteltu, ehkä tämä uusi on sitten.

Juu, uskoisin, että kävijä määrä nousisi...Noo...pääsisimpä minäkin osallistumaan...Minä olen kysynyt siitä kultaryntäyksestä äidiltäni, niin hän ei suostu antamaan mitään tietoa, jos sellainen on tulossa...harmi...hän vain sanoo: "Ei, en kerro, huomaat kyllä jos sellainen alkaa, vai alkaako?, no sitä saat miettiä Sami..." No, voisi se kyllä mielestäni jotain siitä puhua...

Vierailija

MaD kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:

MaD kirjoitti:Tottahan tuo on ja ei. Totta kai noita vanhoja &amp;#034;kultaryntäys ajan&amp;#034; keskusteluja poistella voisi, koska aika monet niitä tuntuvat tonkivan esiin tuolta &amp;#034;keskusteluvuoren&amp;#034; sisältä...&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

No, minä kutsun sinua aina Ismoksi tai MaD:ksi, ja sen tulen tekemään jatkossakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat