Kuinka monta keskustelua olet tähän asti tehnyt?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, siis kuinka monta? Itse olen tehnyt ainakin 30.

Sivut

Kommentit (35)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen tehnyt erittäin monta aihetta, nimittäin 0 kpl. Siinä onkin järin monta aihetta...

Joskus alkuaikoina, mietin hyvää aihetta, joskaan en kuitenkaan keksinyt mitään hyvää niin en tehnyt. Nykyään on kysytty jo melkein maan ja taivaan välillä Aku jutuista, uusia kysymättömiä aiheita ei ihan noin vain keksikkään, varsinkaan hyviä sellaisia.

Olen siis aiheisiin vastailija, tehkööt ne jotka keksivät hyviä aiheita, niin annan kyllä kunnon aiheisiin kunnon vastauksia. Täytyy kyllä vielä mainita, että joidenkin kohdalla ei suosittelisi oikein uusien aiheiden tekoa, kun jotkut nimeltä mainitsemattomat tekevät typeriä aiheita / monta kertaa jo kysytyn aiheen.

Vierailija

En muista, en paljoakaan, ehkä yhdel kädel laskettavissa.

Olisi hyvä idea, jos omassa profiilissa lukisi kaikki OMAT keskusteluaiheet.Voisi seurata omia aiheita, ja ehkä nähdä metsän puilta, eli jos huomaa tehtailleen monta ns.turhaa aihetta, ja siten lopettaa moisen roskan.

Vierailija

En ole ihan varma, mutta varmaan minun keskustelujen määrän voi laskea kymmenellä sormella. ;) Täällä on muutamia käyttäjiä jotka tekee hyviä keskusteluja(Mm.Ankkarock, Akuhullu97, Leevi96, Salwer2/st), mutta täällä on liikaa käyttäjiä jotka tekee turhia keskusteluja.

Vierailija

Hmm, kun olen kirjoittanut kaikki tekem'ni keskustelut ylös, niin pikaisen laskun mukaan olen tehnyt 42 keskustelua.

Vierailija

No hmmmmm..........en kyllä tiedä ääähh teen tässä hymiöitä :) :D mitä muita hymiöitä on katotaas (:

Vierailija

Hyvä idea adz: lta!Saisi seurattua niitä aiheita,mistä itse on eniten kiinnostunut!Oon tehnyt varmaan yli 20 aihetta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat