Mikä on kallein ostamasi yksittäinen ankkajulkaisu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mistä sarjakuvakokoelmasi "jäsenestä" olet maksanut eniten?Onko se kenties joku kovakantinen?Vai joku harvinainen vanha lehti?Vaiko esim. ensimmäinen taskari??Kerro toki! ;)En nyt tarkoita kallisarvoisinta kirjaasi,vaan kalleinta!

Minun kallein taisi olla Don Rosan :Roope Ankan elämä ja teot 1 -kovakantinen kirja(Rosan nimmarilla,1.painos) joka oli 50e mutta sain neljään kymppiin.Se ei kuitenkaan ole kallisarvoisin "jäsen" kokoelmassani...

Sivut

Kommentit (35)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankka313 kirjoitti:Et oo sivujen huono-onnisin!Eihän läheskään kaikki edes omista tuota kyseistä kirjaa!!Ja jos Rosa tulee joskus vielä Suomeen,niin pyydät siltä siihen kirjaan nimmarin,niin kirja arvo nousee heti silmissä!:)

Varmasti pyydän! Taidanpa kiikuttaa koko Rosa-kirja-varastoni sinne nimmaroitavaksi...:D Vaan tuleekohan Rosa enää Suomeen, kun on lopettanut piirros-uransa. Toivotaan niin!:)

Vierailija

Meneehän se sinne Tuuriin huhujenmukaan,mutta sinne en minä ainakaan valitettavasti mitenkään pääse...

Toivottavasti tulee Hesaankin,niin minäkin tuon koko kokoelmani (Rosa kirjat siis :)) sinne nimmaroitavaksi,ja sitten ostan kaikki Suomen Rosakirjat ja rahtaan nekin sinne nimmaroitavaksi :)Muhahahhaa:)

Vierailija

Kyllä tähän asti kalleimmat on näkkärit, joulunalla mietin pikään hirmukallista kirja sarjaa Walt Disneyn tuotannosta.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yksi asia hieman pitää silmään tässä keskustelussa, mikä on kallein ostamasi...? Siinä on kysymys, mutta tuntuu siltä, että alatte täällä kilpaa kerskumaan arvokkaista julkaisuista. Siinä voi sitten tulla vähän huono mieli jollekin, kun toiset mainostelevat, että on sitä ja tätä. Onhan sitä muutakin, kuin vain Aku Ankat maailmassa.

Kannattaa olla mieluummin vähän nöyrempi. Ei millään pahalla tulee vain hieman semmoinen tunne...

No joo, kallein minkä olen osatanut on 63 vuoden 1 osan näkkäri, maksoi muistaakseni 40€. En niin kauheasti noita kovakantisia ole hankkinut tai sitten halvemmalla. Ennemminkin hankin taskukirjat jne.

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Yksi asia hieman pitää silmään tässä keskustelussa, mikä on kallein ostamasi...? Siinä on kysymys, mutta tuntuu siltä, että alatte täällä kilpaa kerskumaan arvokkaista julkaisuista. Siinä voi sitten tulla vähän huono mieli jollekin, kun toiset mainostelevat, että on sitä ja tätä. Onhan sitä muutakin, kuin vain Aku Ankat maailmassa.<br />

Kannattaa olla mieluummin vähän nöyrempi. Ei millään pahalla tulee vain hieman semmoinen tunne...<br />

<br />

No joo, kallein minkä olen osatanut on 63 vuoden 1 osan näkkäri, maksoi muistaakseni 40&euro;. En niin kauheasti noita kovakantisia ole hankkinut tai sitten halvemmalla. Ennemminkin hankin taskukirjat jne.

En ole samaa mieltä, en usko että kukaan kerskuu täällä, ja onhan asia Aku Ankkaa ja vaikka elämässä muuta onkin kuten leipää, ei saa ottaa vakavasti. En usko että yhellekkään tulee paha mieli kun toinen sijoittaa esmes messuilla parisataa Akkareihin, ja toinen raapii kasaan pääsylipun, elämä on erilaista ja jokaisella omat intressit.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

King Henkka kirjoitti:Yksi asia hieman pitää silmään tässä keskustelussa, mikä on kallein ostamasi...? Siinä on kysymys, mutta tuntuu siltä, että alatte täällä kilpaa kerskumaan arvokkaista julkaisuista. Siinä voi sitten tulla vähän huono mieli jollekin, kun toiset mainostelevat, että on sitä ja tätä. Onhan sitä muutakin, kuin vain Aku Ankat maailmassa.&lt;br /&gt;<br />

Kannattaa olla mieluummin vähän nöyrempi. Ei millään pahalla tulee vain hieman semmoinen tunne...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

No joo, kallein minkä olen osatanut on 63 vuoden 1 osan näkkäri, maksoi muistaakseni 40&amp;euro;. En niin kauheasti noita kovakantisia ole hankkinut tai sitten halvemmalla. Ennemminkin hankin taskukirjat jne.

En ole samaa mieltä, en usko että kukaan kerskuu täällä, ja onhan asia Aku Ankkaa ja vaikka elämässä muuta onkin kuten leipää, ei saa ottaa vakavasti. En usko että yhellekkään tulee paha mieli kun toinen sijoittaa esmes messuilla parisataa Akkareihin, ja toinen raapii kasaan pääsylipun, elämä on erilaista ja jokaisella omat intressit.

Huomasit varmaan, että sanoin, että tulee "hieman" sellainen tunne. Ei vahva, mutta hieman sellainen tunne. Ja mikäs siinä, erimieltä saa ja pitääkin olla välillä. On hyvä osata sanoa omat mielipiteet.

Ja tässähän ei puhuttu nyt näistä messuista mitenkään vaan ihan yleisesti jollekin voi jossain määrin tulla hieman paha mieli, (varsinkin nuorelle käyttäjälle) jolla ei ole varaa hankkia mitään kovakantisia tai vastaavia. En puhu missään nimessä itseni puolesta vaan ajattelen jonkin toisen asemassa tilannetta joka menee edelle mainittuun kriteeriin.

Ehkä täällä ei kerskuta suoraan, mutta se voi tulla huomaamatta ja se taas tuntuu sitten toisesta kerskumiselta mahdollisesti. Syvälliset anteenksipyynnöt, jos ihan halusitte vain kertoa omista arvokkaista teoksista (joskaan aihe käsittelee eri asiaa). Voin hyvin olla väärässä, en ole täydellinen niinkuin ei kukaan muukaan tässä maailmassa, virheistä oppii.

Lisäksi taisit käsittää hieman väärin asian, ei saa ottaa liian vakvasti. En tietenkään ota olen rennolla mielellä täällä, mutta voi varmaankin tuntua joskus, kun nalkutan siltä, että olen tiukkapipoinen. Tätä voi verrata myös tuohon kerskumisjuttuun asia voi joskus tuntua toiselta mitä todellisuudessa on. Puhuminen auttaa sillä voi oikaista asiat oikein. Kiitos kommentista, ehkäpä olin enemmän tällä erää väärässä, kuin oikeassa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankka313 kirjoitti:Meneehän se sinne Tuuriin huhujenmukaan,mutta sinne en minä ainakaan valitettavasti mitenkään pääse...<br />

Toivottavasti tulee Hesaankin,niin minäkin tuon koko kokoelmani (Rosa kirjat siis :)) sinne nimmaroitavaksi,ja sitten ostan kaikki Suomen Rosakirjat ja rahtaan nekin sinne nimmaroitavaksi :)Muhahahhaa:)

Samat sanat! Minun kallein ankkajulkaisu on Ankantekijät 4 jossa on Marco Rotan nimmari ja se on nahkakantinen. Hintaa en muista mutta aika kallis se silti oli. Toivoa sopii että Rosa vielä vierailisi Suomessa. Harmi vain että kukaan ankkapiirtäjä ei ole ikinä ollut Vaasassa. Jos Rosa siis tulee vielä Suomeen (saisi kyllä muuttakkin) niin rahtaisin ainakin kirjat: Kadonneen kirjaston Vartijat, Kymmenen avataran aarre sekä Musta Ritari, nimmaroitavaksi.

Ja sitten riennän pikaisesti Vaasasssa hakemassa lisää Rosa-Kirjoja.

Olenpas minä kiero. No en ole. Vähintä mitä voin tehdä,Muhahahahaaaa.

Vierailija

King Henkka kirjoitti:

adz kirjoitti:

King Henkka kirjoitti:Yksi asia hieman pitää silmään tässä keskustelussa, mikä on kallein ostamasi...? Siinä on kysymys, mutta tuntuu siltä, että alatte täällä kilpaa kerskumaan arvokkaista julkaisuista. Siinä voi sitten tulla vähän huono mieli jollekin, kun toiset mainostelevat, että on sitä ja tätä. Onhan sitä muutakin, kuin vain Aku Ankat maailmassa.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Kannattaa olla mieluummin vähän nöyrempi. Ei millään pahalla tulee vain hieman semmoinen tunne...&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

No joo, kallein minkä olen osatanut on 63 vuoden 1 osan näkkäri, maksoi muistaakseni 40&amp;amp;euro;. En niin kauheasti noita kovakantisia ole hankkinut tai sitten halvemmalla. Ennemminkin hankin taskukirjat jne.

<br />

Huomasit varmaan, että sanoin, että tulee "hieman" sellainen tunne. Ei vahva, mutta hieman sellainen tunne. Ja mikäs siinä, erimieltä saa ja pitääkin olla välillä. On hyvä osata sanoa omat mielipiteet.<br />

Ja tässähän ei puhuttu nyt näistä messuista mitenkään vaan ihan yleisesti jollekin voi jossain määrin tulla hieman paha mieli, (varsinkin nuorelle käyttäjälle) jolla ei ole varaa hankkia mitään kovakantisia tai vastaavia. En puhu missään nimessä itseni puolesta vaan ajattelen jonkin toisen asemassa tilannetta joka menee edelle mainittuun kriteeriin. <br />

<br />

Ehkä täällä ei kerskuta suoraan, mutta se voi tulla huomaamatta ja se taas tuntuu sitten toisesta kerskumiselta mahdollisesti. Syvälliset anteenksipyynnöt, jos ihan halusitte vain kertoa omista arvokkaista teoksista (joskaan aihe käsittelee eri asiaa). Voin hyvin olla väärässä, en ole täydellinen niinkuin ei kukaan muukaan tässä maailmassa, virheistä oppii.<br />

<br />

Lisäksi taisit käsittää hieman väärin asian, ei saa ottaa liian vakvasti. En tietenkään ota olen rennolla mielellä täällä, mutta voi varmaankin tuntua joskus, kun nalkutan siltä, että olen tiukkapipoinen. Tätä voi verrata myös tuohon kerskumisjuttuun asia voi joskus tuntua toiselta mitä todellisuudessa on. Puhuminen auttaa sillä voi oikaista asiat oikein. Kiitos kommentista, ehkäpä olin enemmän tällä erää väärässä, kuin oikeassa.

Niinpä jälleen asiaa pamahti! Malliesimerkki oli se messuhomma vain. Tottahan tuo oli mitä sanoit osittain, ja puolin ja toisinkin.

En usko että mainiolla Ankka313 oli tarkoituksenaan tuottaa kyselyllä mitään pahoja fiboja, reilu ankkisti on, enkä tähän asti ole huomannut myöskään yhtään brassailua, melko hyvissä kantimissa ollaan. Monella on sympatiat kohdillaan. On hienoa huomata välillä ns.järjen ääniä, kiitos siitä.

Erimieltä saa olla ja se on hyväkin, kinatakin mutta enimmäkseen samassa hengessä. :D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankka313 kirjoitti:Voisitteko kertoa julkaisujen nimet??Minua kiinnostaa!<br />

T.Utelias apina ;)

Minä, Kysymykseen vastaava apina voin kertoa omani.;)

Hmmm... Kallein? On minulla aika kalliita, esim. näkkäreitä, ja Sammon Salaisuus 1. painos... ja kaikkea muuta ankkarihkamaa...:^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat