aku tai mikki tuotteet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä mikki tai aku tavaroita teillä on minulla on mikki leija ja mikki karkki auto maatti

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Tämä on heikkouteni. Minulla ei taida olla mitään muuta, kuin Mikki ja Aku-julkaisuja...:(

Minullakaan ei ole muita kuin lehtiä ja kirjoja.

Vierailija

PKntyttöystävä kirjoitti:Mulla on yks Aku Ankka muki ja joitakin pelejä.

Onhan mulla toki myös Aku Ankka paita, joka on ollut minulle hieman iso alusta lähtien.

Vierailija

PKntyttöystävä kirjoitti:

PKntyttöystävä kirjoitti:Mulla on yks Aku Ankka muki ja joitakin pelejä.

<br />

Onhan mulla toki myös Aku Ankka paita, joka on ollut minulle hieman iso alusta lähtien.

Sekä tietysti lehtiä ja taskareita.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Tämä on heikkouteni. Minulla ei taida olla mitään muuta, kuin Mikki ja Aku-julkaisuja...:(

Hehheh kuinka ollakkaan kun minulla on sama ongelma löytyyhän minulta Akun jumppapussi, pari pyyhettä, Mikki kädet, onhan minulla sorminukkejakin, itse tehty kansio, tarroja, Old Gang pelikortit, en enää muista niitä on niin vähän. :(

Vierailija

No mistä nyt aloittaisi. Ensinnäkin mulla on kolme erilaista mikkihiiri mukia komeilemassa hyllyssä, ja niitten vierellä on Aku ankka muki ja kippo. Olen noista tavaroista ylpeä, koska ne on ostettu Disneylandista ja siellä ei ihan joka päivä käydäkkään

Vierailija

Ai niin. Unohdin hienon Mikki Hiiri maapallon jossa on mikki hiiri aiheisia kuvia ja sinne voi laittaa rahaa. Sitten mulla on Mikki Hiiri lehtiö jossa on minun hienoja aku piirroksia. Menkää katsomaan profiilini kautta se kuva zafiren paluu, niin siellä näkyy se lehtiö mistä mää otin kuvan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat