Mitä sanoisit piirtäjälle jota vihaat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No mää sanoisin että sää oot surkee yritä parantaa

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:En vihaa ketään piirtäjää,enkä sanoisi kenellekään mitään pahaa.Joidenkin piirtäjien tarinoista en vai pidä niin paljon kuin joidenkin toisten piirtäjien tarinoista,mutta ei se sitä tarkoita että vihaisin ketään!

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:En sanoisi kenellekään mitään pahaa, vaikka olisikin huono piirtäjä. Mutta toivoisin kyllä, että Tony Strobl parantaisi piirrostyyliään, sekä Bernado.

Tämä on vähän offtopicia mutta tottakai sinä tiedät että Tony Stobl kuoli vuonna 1991. Hänhän piirsi myös WB:n Putte Possua, Väiski Vemmelsäärtä ja Repe Sorsaa.

Ja Bernado. Ehkei niin hyvä piirtämään Aku Ankkaa mutta katsokaa hänen Marvelin ja DC:n töitään. Hän on todella hyvä piirtämään.

Mutta oikeasti voihan sitä pyytää toista muuttamaan tyyliä. Mutta jos se tyyli on heille luonteva anna heidän piirtää sillä. Jokaisella on oma piirrostyyli.

Ja se on vaikea piirtää kuin Cavazzano jos on oppinut piirtämään katsellen vuosia "realistisempia" sarjakuvia kuten Hopeasurffaria. Kokeilkaa itse. Ja piirtäväthän he kuitenkin paremmin kuin suurin osa teistä.

Molemmat ovat hyviä piirtäjiä. Minun mielestäni eri piirtäjien tyylejä kokeillessaan voi löytää itselleen sopivimman tyylin. Itse olen oppinut ihan hyvin piirtämään sekä Aku Ankkaa että Hämähäkkimiestä. Kuitenkin itse piirrän enemmän Aku Ankkaa.

Mutta kysymykseen, en "vihaa" tai inhoa kenenkään tyyliä. Pidän kaikkien tyyleistä suunilleen yhtä paljon.

Vierailija

Ei jumankekka, jos ette pidä piirtäkää itse parempia tai älkää lukeko niitä sarjoja. Ei teitä ketään pakoteta lukemaan niitä.

Jokaisella piirtäjällä on oma tyyli ja varmaan kaikilla teilläkin on omat tyylinne. Monet heistä tekevät myös jotain muuta sarjista Aku Ankan lisäksi.

Anteeksi mutta joskus tälläiset aiheet saavat hieman suuttumaan. Ei pahalla.

Vierailija

En vihaa ketään piirtäjää. Enkä menisi haukkumaan ketään, vaikka en pitäisikään hänen kynänjäljestään. Minulla ei oikeastaan ole edes sellaista, jonka piirrosjäljestä en pidä tai pidän paljon enemmän, kuin muista, kun en tunnista piirtäjiä kunnolla, paitsi Rosan.

Vierailija

En vihaa ketään, eiväthän piirtäjät vihollisiamme ole. Ei voi sanoa, että ei pidä jostakin piirtäjästä, koska hän on huono piirtämään, vaan että ei pidä hänen piirroksistaan. Kaikilla on oma tyylinsä, enkä minä ainakaan oikeasti menisi sanomaan kenellekkään piirtäjälle, että "Olet surkea piirtämään, paranna!"

Kaikilla on oma mielipide asioista, joten on turha kinata niistä.

Vierailija

en vihaa ketään piirtäjää ja sanoisin hänelle että moro tule sisään

( jos piirtäjä on suomalainen) muuten sanoisin hello

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Bernadolle ja N Van Hornille voisin sanoa että piirtäisit normaaleja hiiriä ja ankkoja.

Hekinhän tekevät tavallisia ankkoja ja hiiriä. Omalla tyylillään nimittäin, sillä jokaisella piirtäjällä on oma tyylinsä!!!

Vierailija

En sanoisi kenellekään mitään pahaa, vaikka olisikin huono piirtäjä. Mutta toivoisin kyllä, että Tony Strobl parantaisi piirrostyyliään, sekä Bernado.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

julle--ankanpää200 kirjoitti:Marco Rotalle @@###¤¤¤%%%&&&@@@@@@ tiedätte kyllä mitä ne tarkottaa nimittäin kiroiluu ankka kielessä

Ei Marco Rota niin huono ole.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat