Dyykkaatteko lehtiroskiksista akkareita??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kehtaatteko tonkia lehtiroskiksista akkareita?:D

Mä ainakin tongin!Oon löytänyt paaaaljon lehtiä ja muutamia taskareitakin!

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Mä ja mun kaveri ollaan käyty aika useinkin kattomassa ja kerran löydettiin 2004 vuoden kaikki akkarit.Iskä oli joskuns kaatanu vahingos jonku erakon päälle lehtiä kun se erakko oli lukenu niitä siä. Ihme juttu kun toiset laittaa akkarinsa roskikseen...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

WHAT DA? Milloin Akkareita on muka löytynyt roskiksista. No ei rovaniemeltä ainakaan löydy, vai????????

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

joo no ei ne tantat,muorit,äijät ja muut aikuisen puoleiset välttämättä oo niin hyväkuntosia että niitä tarttis karkuun juosta ainakaan lujaa. Yllättävän yleistä tää tonkiminen...

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, kyllä minä olen joskus jotakin löytänyt, ehdottomasti dyykkaan, jos akkareita vain ON. Välillä tulee vain vähän han*****uksia, kun joku mummo tulee valittamaan. Ei kun karkuun!:D

:D:D määkin tongin joskus aina kerra yks pappa tuli valittaa se hiuke huus sit me haukuttii sitä mu kaveri kans ja karkuu se voittas varmaa olympialaiset se juoksi nii kovaa, päästii karkuu

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:WHAT DA? Milloin Akkareita on muka löytynyt roskiksista. No ei rovaniemeltä ainakaan löydy, vai????????

Tässä tarkoitetaan lehtiroskiksia. Itseni lähellä on yksi lehtiroskis ja se on aika korkea, mutta jos laitan pyörän vierelle ja kipuan sen päälle niin pääsen sinne.

Vierailija

Taskareitakin? En oikeastaan harrasta sitä, asun katsos landella, täällä lähellä ei ole kamalasti lehdenkeräyspisteitä, vain yksi, joka on tällainen syvä, ja jos se on melko tyhjä, sinne pitäisi hypätä sisälle:), heh, tulipas selostettua. Näyttää olevan aika kannattavaa tuo roskisdyykkaaminen;).

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, kyllä minä olen joskus jotakin löytänyt, ehdottomasti dyykkaan, jos akkareita vain ON. Välillä tulee vain vähän hankaluuksia, kun joku mummo tulee valittamaan. Ei kun karkuun!:D

Vierailija

No niitä en ole kovinkaan moneen otteeseen löytänyt sieltä mitään, mutta kerran löysin aika hyväkuntoisen yhdestä roskiksesta...

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Niin,onhan se ehkä järkevää,ettei ole niin paljon treenejä,kun harrastaa tätä ankkailuakin:)<br />

Itelläni on kyllä 5-10 kertaa viikossa treenit :)<br />

Mutta en ole HKV: ssa,koska en asu Hesassa,mut asun kuitenki tässä pääkaupunkiseudun lähettyvillä/Etelä-Suomessa,junalla Hesaan noin puoli tuntia matkaa...<br />

Voin kohta yrittää kirjautua sinne ankkikseen,niin voimme sitten vaihtaa vinkkejä keskenämme hyvistä apajista sun muista..Heheee;)

Määkin harrstsan yleisurheilu, meetkö ruotsi-otteluun annka313?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat