Aku-Keräilykeskustelu: Aku Ankan Kuninkaat

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Täällä saa sanoa tavoitteitaan ankkamaailman keräilyssä. Toivottaa jollekkin onnea keräilyyn. Kehuskella omalla kokoelmallaan. Puhua keräilystä. Kertoa taipaleestaan ankkakeräilyn aikana.

Ps. Jos välttämättä haluatte laittaa levyn "turha aihe" päälle niin pyydän: Valitkaa mielummin lause "minun mielestäni tämä on aika turha keskustelu."(suomeksi se on: Jos haluat laittaa turha aihe tyyppisen kommentin laita se muulla tavoin).

Ja nyt hyvät ankkakeräilyn kuninkaat: Keräily keskustelu on alkanut!

Heh.

Sivut

Kommentit (43)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Huutiksesta oonkin löytänyt muutamia Akkarijulkaisuja edullisesti!

Postimaksut vaan on vähän isot verrattuna siihen kun ostaa kirppikseltä.

Vierailija

Varmaan kerätä paljon kovakantisia, sillä mulla on jo n. 40 vuotta akkareita ja kaikki taskarit alkuperäisinä, joten varmaan alan hankkii kovakantisii.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kiitti hurjasti djlordi!!! Olen löytänyt huuto netistä taikaviitta lehtiä ja ostanut ne! Kiitos paljon neuvostasi.

Okei, tavoitteenani on kerätä kaikki taikaviittalehdet, ja kovakantisiakin keräilen. On mukavaa nähdä hyllyllinen akuankkoja. Ostan aina uusimman taskarin, sekä minitaskarin, eli kerailen taskareita. Aina kun käteisvaroja riittää, niin ostan akkareita. Nyt minulla on säästössä 200 € ja vähän päälle. Saan aina sitä "vähän päälle" rahaa. Sillä rahalla ostan akkareita, ja pääomaisuuteni on 200€. Kunpa synttärit tulisivat pian! Silloin saa sukulaisilta oikein jättipotin! Akkareita olen keräillyt jo vähän aikaa, mutta toki sitä pitää muutakin ostaa. Esim: leluja, ja simpsonkirjoja.

Hyvä neuvo keräilyssä on se, että: Odota että hinnat halventuvat. Katso kaikkialta mahdollisesta paikasta missä se julkaisu voisi olla myynnissä. Osta halvimmalla. Kannattaa odottaa esim: taskarin ostamista ainakin kuukauden, jos vaikka varasi saattaisivat kasvaa sen aikaa, eikä tulisi taskari-heräteostoksia. Kattokaa divareistakin ankkoja. Sieltä löytää helposti vanhoja taskukirjoja.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Huutiksesta oonkin löytänyt muutamia Akkarijulkaisuja edullisesti!

Postimaksut vaan on vähän isot verrattuna siihen kun ostaa kirppikseltä.

Siis postimaksut on hirveitä ja pahemmaks menee, mutta toisinaan huutohintaan on se huomioitu. Kyllä kannattaa miettiä puolin ja toisin.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Duke Duck kirjoitti:Mun keräily tavoiteet on aina yhdessä sarjassa, ennen se oli Rosan kovakantiset, nyt sain ne kaikki hankittua. Nyt tavoitteeni on kerätä kaikki Ankalliskirjastot, multa puuttuu vielä neljä, ehkä seuraavaksi kerään Ankantekijät ken tietää...

Onnea keräilyyn Duke Duck. Vielä neljä niin sinulla tosiaankin on kaikki ankalliskirjastot. Itse omistan jo kaikki Ankalliskirjastot.

Ja oli se Halloween Ekstra todellakin hyvä. Mahtava Carl Barks klassikko josta on myös filmi.

Vierailija

Yritän kerätä kaikki taskukirjat ja myös noita kovakantisia. Minulla on nyt n.140 taskaria ja puuttuu yks Rosa-kirja joka on tulossa.

Vierailija

Mulla on Halloween ekstra!!

Ja tavoitteeni on kerätä kaikki Suomen ankkajulkaisut,niin kuin kaikki täällä sen jo varmaan tietävätkin..:)

Tulee olemaan varmaan hiukan hankalaa,täytyy myöntää

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Oma tavoitteeni on kerätä kaikki Suomessa ilmestyneet Ankka-julkaisut.<br />

Vielä on pitkä taioale elämässäni edessä, mutta lupaan: Joskus saan vielä kaikki ankka-julkaisut suomessa. Kenellä on samanlainen tavoite?

Keräätkö myös kovakantiset, Jumbot ja muut sellaiset, tai jotkut sellaiset, missä kaikki sarjat ovat julkaistu ennen Suomessa? Itselläni ei ole tällä hetkelllä kummoisempia tavoitteita... Rosan kirjat olisi hyvä, jos saisi kerättyä: )Tämä on muuten tuhannes viestini!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Piraattiparaati? Aku-palat 1? Joo, jos se on se, niin se on minullakin. No, minä puolestaan kysyn, että onko teillä Roope-setä erikoisnumero "Kääpiöintiaanit"? Minulla on se, ja hyvä se onkin...!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankka313 kirjoitti:Mulla on Halloween ekstra!!<br />

Ja tavoitteeni on kerätä kaikki Suomen ankkajulkaisut,niin kuin kaikki täällä sen jo varmaan tietävätkin..:)<br />

Tulee olemaan varmaan hiukan hankalaa,täytyy myöntää

Hankalaa se tulee olemaan, mutta eiköhän se joskus onnistu. Onnea keräilyyn ankka313! Tietäisitkö muuten mistä saisi Aku Ankan Parhaat palat 1 julkaisun? Puuttuu nääs kokoelmistani. Puuttuu kyllä vähän enemmänkin, mutta tuon haluaisin.

Vierailija

Mun tavoite on saada ainakin kerättyä kaikki taskarit, Rosan kovakantiset, Ankalliskirjastot, Ankantekijät, Roopet... Kyllä mä mahdollisimman paljon yritän saada kerättyä. Mullakin taitaa olla se Halloween ekstra. Lykkyä tykö kaikille keräilijöille.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Kenellä on muuten Aku Ankka-Halloween Ekstra?<br />

Arvokas se ei ole, mutta haluan tietää monellako se on.

Minulla on kyseinen sarjakuva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat