Sensuuri

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teidän kirjoituksianne ikinä sensuroitu ?

Olen huomannut , että jos kirjoittaa sanan hankaluus tai hankaluuksia lauseen keskiosa on sensuroitu.

Toimtuksen porukalla on kyllä aika likainen mielikuvitu (: .

Tietenkin on eri asia jos kiroilee tahallaan , mutta tuolllainen on hyvin outoa.

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Minun mielestä on vähän tyhmää, jos kirjoittaa sanan keskelle "kielletyn" sanan, se sensuroituu. Esim. juuri hankaluus tai hämmästyä, toisaalta taas ilman sitä voisi kiroilla taas mielin määrin, mutta jos sitä välttämättä haluaa, voihan sen kuitenkin tehdä väleillä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikisfani kirjoitti:Sitten on vielä sana her*****nen (Her-kul-li-nen)<br />

Toinen on hymiöt. Jos kirjoittaa esim: Taikisfani:lla <br />

(Taikisfani: lla) Tai vaikkapa: Taikisfani kirjoitti:Itsestäänkö ne hommat hoituvat... (Itsestäänkö ne hommat hoituvat. Sitten jos kirjoittaa jonkun numerosarjan esim: 0125728938 niin se saattaa tulla tuollaiseksi. (mikäli siihen tuli sellainen) Ja jos laitatte kummatkin [ merkit lauseiden päihin, niin siitä tulee "http".

Kaksoispistehomma on kyllä tyhmä kun tulee usein hymiö siihen.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Juu, olen huomannut. Tietyt sanat(Pahat sanat) sensuroidaan, kuten sp*****äjä ja muita vastaavia. Ja jos se "paha sana" löytyy jostain toisesta sanasta, niin se paha sana sanasta sensuroidaan. Ymmärsittekö?<br />

Mielestäni se on kyllä hiukan typerää....mutta ei voi mitään ja se on pikku juttu, kun näillä sivuilla on isompiakin ongelmia, joita en ala nyt vatvomaan.

Niinpä, ei pysty kirjoittamaan kunnolla esim. Taskari nro. 100 Juhlakalu Aku!!!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on kai parikertaa sensuroitu mutta ei enempää ja kyllä mä uskon että te hyvät ystävät ymmärrätte mitä olen kirjoittanut.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tiedän ainakin yhdensanan tässä topicissa jo aiemmin mainittujen lisäksi. Ja se sana on s-u-p-e-r-s-e-n-s-a-a-t-i-o eli kokeillaan nyt kirjoittaa normaalisti: supersensaatio.

Normaali sana, mutta kerran kun sen kirjoitin viestiini, niin siitä sensuroitiin tietty osa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No ei se minua haittaa, kun yrittää kirjoittaa niin, ettei se iske. Esim. yritän välttää sanoa: hämmästynyt yms. missä esiintyy sanassa itse kielletty sana. No toivon mukaan tosta ei napsaha porttarii :D.

Vierailija

Jaa vieläkö täällä tästä sensuurista, Sarjisextra on hyvä lehti ja herkullinen oli päivän sapuska. Harvemmin iskee mutta joskus ihmetyttää, ja usein jos osoitta jollekin niin tuleekin hymiö tai kirjoittaa :lle tms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat