Helsingin kirjamessut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli aiotteko mennä Helsingin kirjamessuille? Minä ainakin yritän päästä.

Sivut

Kommentit (28)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Varmasti olen menossa... En jättäisi mistään hinnasta väliin. Kaiken lisäksi sinne on tulossa Daan Jippes ja Freddy Milton. Tämä on viides kerta, kun olen menossa sinne ja aina tuntuu yhtä kivalta. Harmi, kun niihin on vielä aikaa. Säästöissä on 200€ ja lisää täytyy vielä säästää, jotta on nautinnolliset ostot!:D

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pitäkää te hauskaa, jotka sinne pääsette, itse en ole ikinä siellä ollut ja olisihan se hienoa päästä ja saada nimmari, mutta, kun Helsinkiin on reilu 100 km matkaa niin ainoa vaihtoehto olisi bussilla tulla ja maksaisi niin paljon (säästöjä viitsi tuommoiseen käyttää) ja en niin paljoa kiinnosta kuitenkaan, että en viitsisi lähteä missään nimessä. En tiedä yhtään missä se on ja kirjamessuista mitään, mutta varmaan toki olisi hieno kokemus.

No onneksi saahan noita Aku julkaisuja ostettua kaupastakin tai tilattua täältä sivuilta, jos mieli tekee tehdä ostoksia.

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Pitäkää te hauskaa, jotka sinne pääsette, itse en ole ikinä siellä ollut ja olisihan se hienoa päästä ja saada nimmari, mutta, kun Helsinkiin on reilu 100 km matkaa niin ainoa vaihtoehto olisi bussilla tulla ja maksaisi niin paljon (säästöjä viitsi tuommoiseen käyttää) ja en niin paljoa kiinnosta kuitenkaan, että en viitsisi lähteä missään nimessä. En tiedä yhtään missä se on ja kirjamessuista mitään, mutta varmaan toki olisi hieno kokemus. <br />

No onneksi saahan noita Aku julkaisuja ostettua kaupastakin tai tilattua täältä sivuilta, jos mieli tekee tehdä ostoksia.

Kiitos, ja harminpaikka että matka on turhan pitkä. Jos sulla aikaa niin googleta kirjamessut en tiedä onko siellä infoa enempikin ihan uteliaisuudesta siellä näköjään voi tilata ilmaisen tiedotteentapaisen muistaakseni, olen viimeksi käynyt filateliamessuilla kirjamessuista on vierähtänyt muutama vuosi.Kiva mennä nyt sinne pällistelemään!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Varmasti olen menossa... En jättäisi mistään hinnasta väliin. Kaiken lisäksi sinne on tulossa Daan Jippes ja Freddy Milton. Tämä on viides kerta, kun olen menossa sinne ja aina tuntuu yhtä kivalta. Harmi, kun niihin on vielä aikaa. Säästöissä on 200&euro; ja lisää täytyy vielä säästää, jotta on nautinnolliset ostot!:D

Aiotko ostaa kaikella rahalla aku ankkoja?? Minä en mene, koska asun Tampereella ja liian kaukana :( :( olis kyllä kiva mennä

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Varmasti olen menossa... En jättäisi mistään hinnasta väliin. Kaiken lisäksi sinne on tulossa Daan Jippes ja Freddy Milton. Tämä on viides kerta, kun olen menossa sinne ja aina tuntuu yhtä kivalta. Harmi, kun niihin on vielä aikaa. Säästöissä on 200&amp;euro; ja lisää täytyy vielä säästää, jotta on nautinnolliset ostot!:D

Aiotko ostaa kaikella rahalla aku ankkoja?? Minä en mene, koska asun Tampereella ja liian kaukana :( :( olis kyllä kiva mennä

Kyllä aion! Akkarihimoa ei voi estää...:D Ja toivotaan, että sinäkin pääset Kirjamessuille... Onnea!:)

Vierailija

Kyllähän minä aika kaukana asun, mutta toivon pääseväni, haluaisin noiden kahden taiteilijan nimmarit. En ole ennen kirjamessuilla käynyt, joten en niistä paljoakaan tiedä...:S

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Huh! vasta lokakuussa! koeta pummpu olla pakahtumatta. Juoksen Taikaviitta 2000 lehtien perässä.

Kuin myös ;)

Toivottavasti niitä on paljon tarjolla,että kummatkin saamme!

Toisaalta tekisi kyllä mieleni lintsata se 23.10 torstai koulusta ja mennä heti aamulla sinne ensimmäisenä apajille kun messut alkavat!Jos menen vasta esim. la tai su,niin onko siellä enää sitten mitään ostettavaa jäljellä minulle???:s

Vierailija

No kiva voisin määkin ostaa 200 eurolla koska sama summa rahapussista löytyy! Toivottavasti saat hyviä ankkahankintoja!

Vierailija

Minäkään en ole ennen käynyt niillä messuilla, mutta nyt täytyy oikeesti päästä hankkimaan nimmarit, kun minulla ei ole kenenkään Ankka-piirtäjän nimmaria.

Vierailija

taidampa mennä, taitaa olla kolmas kerta ja lipunkaan hinta ei oo huoli kun isäl on joku kortti, jollla pääsee ilmatteeks kaikkiin messukeskuksen messuihin. :D

200 en kyllä aio tuhlata

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Höh. Menisin sinne, jos en asuisi 400 kilometrin päässä.

Ärsyttävää kun Vaasassa ei ikinä ole ankkatapahtumia. Kävisin siellä joka päivä. Ostaisin aina jotain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat