Ruotsalaiset taskarit ovat kalliita

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomasin ku kävin vaasas että perustaskari Suomessa maksaa 4,50 kun taas Ruotsissa 6,40. Tuplataskari maksaa suomessa n: 7,30 ja ruotsissa 10,20. (Hinnat ovat euroissa)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hapitsulla(Haaparanta) käyn monesti ja sehän on Ruotsissa eli siellä myydään Ruottin taskareita ja siellä ne ei kuutta euroa maksa! Ehkä about 4.00€ eli halvemp on! Tuplista en tiiä...

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Jaa. Ovatko? No, onneksi emme ole Ruotsalaisia. Tulisi kauppakäynti kalliiksi!:D En minä 10€ viitsi tuplasta maksaa. ps. Meidän lähikaupassakin myydän niitä...

Se on kyllä (turhankin) kallista.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Niin maksaa, mutta ruotsissa ne on melkee yhtä halpoja ku suomessa euroissa(oon laskenu laskimella sen tarkaan) ja suomalaiset taskarit taas kalliimmpii ku suomessa, et vähän niinku tasapeli. Aina ku käydään ruotsissa niin mun iskä käy paikallisessa divarissa kuluttamaan about 50 euroo ruotsinkielisiin taskareihin/lehtiin ja sitte ku on lukenu ne niin antaa ne mulle.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Jos hinnat ovat euroissa, niin silloin ei tarvitse ihmetellä, olisiko raha merkki (vai mikä se nyt olikaan) väärä. Ruotsissa voi ollakin kalliimpia, koska en ole ennen nähnyt edes niitä.

Vierailija

Jep, oon huomannut, koska puolet kunnan asukkaista puhuu ruotsia, joten keskustassa olevassa K-Supermarketissa myydään niitä. Suurempi hinta johtuu varmaan siitä että painosmäärät on pienempii, joten hintakin nousee. Mitenkä muutenkaan ne sais voittoo?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa. Ovatko? No, onneksi emme ole Ruotsalaisia. Tulisi kauppakäynti kalliiksi!:D En minä 10€ viitsi tuplasta maksaa. ps. Meidän lähikaupassakin myydän niitä...

Vierailija

Olen huomannut saman, ehkäpä se voi johtua siitä, ettei ruotsalaisia taskareita osteta yhtä paljoa. Äiti on ostanut yhden Specialin, ja tavallisia omistan itse muutaman. Tosiaankin hyvä, kun Suomalaiset ole ainakaan vielä noin kalliita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat