Kuka tulee koulun jälkeen tänne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kuka tulee aina koulun jälkeen tänne?? Itse tulen, jos jaksan tai ensin teen läksyt ja sitten... Onko tää kysymys turha?

Kommentit (15)

Vierailija

En aina, tänään söin ennen kuin tulin tänne, eilen tein sen lisäksi läksyt ennen tietokoneelle tuloa. Kun olen koneella, olen enimmäkseen täällä, mutta myös mesessä ja välillä youtubessa.

Vierailija

Tulen yleensä tänne koulun jälkeen, jos vain ehdin. Voi olla että olen kavereillani kylässä, tai yms.

Ennen koulun alkua en oikein ehdi tulla tänne, sillä koulu alkaa jo klo 8.10

Yleensä olen kuitenkin aktiivisimmillani vasta illalla, kun on hyvin aikaa kirjoitella tänne.

Vierailija

kun tulen koulusta, niin kun tulen ovesta sisään menen heti syömään välipalaa jotta pääsisin nopeasti läksyjen kimppuun. Heti kun olen tehnyt läksyt tulen tänne (jollei ole jotain muuta mielessä)

Vierailija

Syön ensiksi jotain hiukopalaa, sitten vasta koneelle ravaan. :D

Ja joka päivä en edes saa olla koneella. Saan olla koneella yleensä vain Maanantaina, Keskiviikkona, Perjantaina ja Lauantaina, joten ei tarvitse ihmetellä, jos en aina ole paikalla. Katsos kone-ajat aina erikseen. Mutta joskus saan tulla muulloinkin, kun vanhemmat on menossa. Että silleen :D

Vierailija

Minä suorastaan juoksen tänne koulusta ja teen aina samaan aikaan läksyt, hmm... nyt voisinkin kertoa erikoistaidostani jonka opin vähän aikaa sitten. Samaan aikaan voin tehdä näitä asioita:

Kirjoitan yhdellä kädellä tänne. (vasen käsi)

Teen läksyjä. (oikea käsi)

Luen vähänväliä. (jos pystyn)

Kuuntelen musiikkia. (aina)

Katson TV:tä. (en aina)

Siinäpä se oli.

Vierailija

Heti tultuani kotiin menen tietokoneelle ja suoraan tälle sivulle. Sitten teen läksyt ja tulen tälle sivulle takaisin. Välipalaa en syö, kun täällä ei ole mitään välipalaksi kelpaavaa.

Vierailija

Koulun jälkeen syön välipalaa ja teen läksyt, sen jälkeen tulen näille sivuille. Tiistaina ja keskiviikkona pääsen jopa ennen koulun alkua tänne, koska koulu alkaa niinä päivinä niin myöhään. En ole vain näillä sivuilla, käyn monilla muillakin sivuilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat