Viikon Kupla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onkohan siinä jokin virhe,koska sitä tekstiä mikä siinä on ei löydy koko akkarista.

Kommentit (12)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Mattiii kirjoitti:Minäkinlöysin sen saman virheen kuin te muutkin.

Nyt se teksti on korjattu näillä' sivuilla, vai onko?

On ja siellä on pahoittelut siitä virheestä.

Vierailija

Tjaa, en ole vielä jaksanut osallistua siihen. Riippuu tosin palkinnosta...

Muuten, onko se miniläppäri jo löytänyt voittajan, en ole jaksanut katsoa.

Vierailija

Joo, huomasin sen. Ja itse asiassa tein tämmöisen keskustelun jo 10 min sitten eikä se ole vieläkään ilmestynyt. Suunnilleen samaan aikaan, kuin salama. Eli pahoittelut salamalle. Minun keskusteluni voi tulla aikanaan, mutta siihen ei ole pakko vastata, jos vastaatte tähän. Asiaan..Tosiaankin itsekin löysin sen virheen. Löysin yhdeltä sivulta samanlaisen, kuin se, mutta siinä oli vain yksi sana enemmän. Siis Aku Ankka lehdessä.

Vierailija

Huomasin aivan saman virheen (lausetta en tietenkään paljosta) ja pistin sen kuitenkin vastaukseksi. Toivon, että asia selkenisi aikanaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kyllä se sieltä löytyy mutta siinä on kuitenkin virhe. Lause ei ole aivan sama kuin osallistumiskohdassa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Kyllä se sieltä löytyy mutta siinä on kuitenkin virhe. Lause ei ole aivan sama kuin osallistumiskohdassa.

Niin, lehdessä on yksi sana liikaa, mutta minä ainakin laitoin sen, ylläpidolla arvattavasti tapahtunut pieni virhe, mutta eipä se niin vaarilasta ole. Onnea vain etsintään!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat