Käykö teille koskaan näin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käykö teille koskaan niin, että kun kirjoitat viestin, lähetät sen ja katsot tuliko se niin sitä ei olekkaan missään? Ja tämä ei johdu siitä että se olisi mennyt seuraavalle sivulle koska ei se ole sielläkään. (eikä sitä seuraavilla) Mutta silti nimimerkkisi on ekana listassa vaikka viesti ei näy...Kummalista ehkä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Muuten kun tein tämän keskustelun ja katsoin sitten oliko se siellä niin koko juttu oli tipotiessään! Vaihdoin nyt vanhempieni koneelta omalle läppärilleni ja nyt toimii paremmin.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Juuri äsken kävi niin. Kun se edellinen ei näkynyt, niin lähetin toisen viestin, ja sitten se edellinenkin näkyi.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mulla kävi äsken. Kun olin kirjoittanut viestin, niin en nähnyt sitä uusimpana enkä ylipäätään ollenkaan siinä keskustelussa, kumminkin se oli viimeksi kirjoittanut: Ankkkarock jutskalla.

Sitten kun menin vahingossa pois näiltä sivuilta niin kun tulin takas niin se näky. Outoa kyllä on mutta kaikelle on syynsä. En näe varmaan tätäkään vielä

Vierailija

Keskusteluja tällaisia on jo tehty. Katsokaapas yläpuolelta, miten muutin keskustelun nimeä, mutta en kokonaan vaan vain omaan viestiini.

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Juuri äsken kävi niin. Kun se edellinen ei näkynyt, niin lähetin toisen viestin, ja sitten se edellinenkin näkyi.

Täysin sama juttu!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Kuten arvasin;: en näe sitä viestiä jonka kirjoitin.

Minullekkin kävi noin kun kirjoitin tuon ekan viestini!Maltoin kuitenkin olla tekemättä uutta!

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyseessä on bugi ja, jos painat "lähetä" nappia viesti kyllä tulee perille. Jos profiilissasi näkyy, että olet vastannut kyseiseen aiheeseen siinä viimeisimmär keskustelut osiossa, tulee viesti perille ennen pitkää. Se aika voi olla paljonkin enemmän, kuin muutama minuutti, mutta lisäpostaukset eivät auta asiaa. Ne kyllä ajan kanssa tulevat omalle "paikalleen" lähetysajan kanssa, toki se voi sekoittaa keskustelu, kun et tiedä jo toisen vastanneen esimerkiksi, johonkin kysymykseen johon riittää yksikin vastaus.

Joka tapauksessa toivotaan, että tälläiset bugit saadaan korjattua ja eiköhän ylläpito yritäkin näitä vikoja korjata. Välillä menee hyvin, mutta joku toinen päivä on taas bugien päivä. Sinänsä harmilista, kun ne laskevat sivujen käyttötasoa.

Vierailija

Juu se on jokin bugi. Minulle usein käy niin ja se viesti tulee aina esille, kun joku laittaa seuraavan viestin. Juuri äskenkin kävi sama homma tuossa "*kysymysmerrki*" keskustelussa joka on aika ärsyttävää. Itse en usein laita mitään tämän tapaisia viestejä jos ei näy "Huoh... Se ei taaskaan tullut esille..." Annan sen olla ja odotan, että seuraava lähettää viestin siihen keskusteluun...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat