Ärsyttävä bugi!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, kun joissain vähän vanhemmissa keskusteluissa kun selailee joitan sivuja, tulee vastaan tälläisia käyttäjiä:

58d8f320-3777-49ec-867b-fb4df0ecf2b5

Mitaleita: 0

Posteja:

Liittymispäivä:

Tuotakin profiiliakin kun klikkasin, se näytti että se on minun profiilini! Minä en ainakaan tuollaista viestiä ole lähettänyt, mikä tuolla profiililla oli lähetetty...Tuon bugin voisi ylläpito korjata mahdollisimman nopeasti.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

^^Winkuu! kirjoitti:Miksi teit kaksi keskustelua aiheesta?Onko syynä tuo uusi bugi joka ei näytä lähetettyä viestiä heti?

Voi olla, yritin päivittääkkin sivun monta kertaa, mutta tämä keskustelu ei ilmestynyt, tein uuden niin molemmat ilmestyi...?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sami-96 kirjoitti:Siis, kun joissain vähän vanhemmissa keskusteluissa kun selailee joitan sivuja, tulee vastaan tälläisia käyttäjiä:<br />

<br />

58d8f320-3777-49ec-867b-fb4df0ecf2b5<br />

Mitaleita: 0<br />

Posteja: <br />

Liittymispäivä: <br />

<br />

Tuotakin profiiliakin kun klikkasin, se näytti että se on minun profiilini! Minä en ainakaan tuollaista viestiä ole lähettänyt, mikä tuolla profiililla oli lähetetty...Tuon bugin voisi ylläpito korjata mahdollisimman nopeasti.

Kun näin tuon tyypin ekaa kertaa, niin mieleeni hiipi epäilys... Oliko hän Mad? Ilmoittakaa ylläpidolle siitä tyypistä. (itse olen niin laiska, etten jaksa)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minä olen huomannut tuon saman, mutta ajattelin että jonkun ankkaprofiili olisi vain sekaisin tai sitten hän on tosi huono nimenkeksijä. Se voi olla isojuttu. Toivottavasti toimitus huomaa sen.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Taikisfani kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Siis, kun joissain vähän vanhemmissa keskusteluissa kun selailee joitan sivuja, tulee vastaan tälläisia käyttäjiä:&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

58d8f320-3777-49ec-867b-fb4df0ecf2b5&lt;br /&gt;<br />

Mitaleita: 0&lt;br /&gt;<br />

Posteja: &lt;br /&gt;<br />

Liittymispäivä: &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Kun näin tuon tyypin ekaa kertaa, niin mieleeni hiipi epäilys... Oliko hän Mad? Ilmoittakaa ylläpidolle siitä tyypistä. (itse olen niin laiska, etten jaksa)

No nyt tämä näkyy. Mutta se minun toinen viestini ei sitten tietenkään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Taikisfani kirjoitti:No? Mitä nyt? En näe viestiäni!

No tuossa se on. Eijeijei! Taidan lähteä pois kun alkoi bugittamaan.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Noh, se olen minä omassa persoonassani. Kaikki aiemmat viestini Mac Ducky nimimerkillä ovat muuttuneet tuon numerosarjan kirjoittamiksi... Pimahdus tai jokin muu juttu on syynä...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kaikki on nyt onneksi hyvin.

Ps:olitko sinä muka Mister Alkoholi tai jms.

Pps: Kysymyksen tarkoitus ei ole härnätä sinua.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Kaikki on nyt onneksi hyvin. <br />

<br />

Ps:olitko sinä muka Mister Alkoholi tai jms.<br />

Pps: Kysymyksen tarkoitus ei ole härnätä sinua.

Yritin keksiä jotain hyvää nimimerkkiä ja se tuli päähän. Aluksi oli suunitelmissani pysyä salassa, mutta muutin mieltäni...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat