Aku Ankka-kansot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keräiletkö Aku-kansioita? Montako sinulla on niitä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Tää on iha turha tällane keskustelu on jo. <br />

<br />

-------[8]-------[ ]------ poliisi ajaa rosvoa takaa

täh? mu viesti ei tullu

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:En keräile kansioita, mutta kyllä minulla niitä kolme löytyy, koska Akkarit eivät meinaa mahtua kaappeihin ja koreihin..Mihin nyt laittaakaan. Niin laitan aina niihin. Duke Duck, tuo on aika iso määrä. Miten paljon sinulla oikein on Aku Ankka julkaisuja.

Niin, onhan 12 vuoden lehdet aika paljon... Itselläni on 28 kansiota, ja vielä on aika paljon lehtiä muuallakin. (Ei kansioissa)

Vierailija

Mitä oikein tarkoitat "keräiletkö"? Tarkoitatko sitä, että kerään niitä, mutta laitan ne vain talteen, enkä laita sinne akkareita? Vai sitä, että kerään niitä, ja laitan akkarit sinne? Toivottavasti jälkimmäistä, sillä niin minä ainakin toimin.

Vierailija

Mulla on kolme kansiota, joissa on Akkareita. Sen enmpää niitä ei ole tullut tilattua, enkkä varmaan enempää ostakaan. Hyvin ne lehdet säilyvät ilmankin. Siinä olisikin melkoinen urakka järjestää ne kansioihin, kun ne eivät tällä hetkellä ole oikein järjestyksessä.

Vierailija

En keräile kansioita, mutta kyllä minulla niitä kolme löytyy, koska Akkarit eivät meinaa mahtua kaappeihin ja koreihin..Mihin nyt laittaakaan. Niin laitan aina niihin. Duke Duck, tuo on aika iso määrä. Miten paljon sinulla oikein on Aku Ankka julkaisuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat