akuhulluus testi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on yli 100 aku ankkaa on aku ankka fani. Minulla itselläni on 106 aku ankkaa

Sivut

Kommentit (40)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on noin 1200 lehteä, ellei enemmänkin. Kohta ainakin on... Taskukirjoja on >200, Roope-setiä noin 160... Kovakantisia 71, ihan reilusti.

(vielä minä saan kaikki taskarit! Muahahahahahaaa!)

Vierailija

No huhhuh teitä! Kylläpä teillä on paljon Aku-julkaisuja. Omiani en jaksa laskea, mutta sanon sen, että olen tyytyväinen siihen määrään, mitä minulla on, ja kokoajan kartutan kokoelmaani.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

106 ei ole vielä järin iso kasa, mutta siitä vaan keräilemään ja onnea siihen. Itselläkään ei löydy mitenkään huikeaa Aku Ankka kokoelmaa, 2000 vuoden alusta lähtien on kaikki. Sitten löytyy 99 vuoden Akut niissä 4 osaan jaettuna. Jostain 94-95 vuoden paikkeilta löytyy vuoden verran Akuja. Ja sitten 63-64 vuosien näkkäreistä löytyy 3 / 4 osaa. Olen silti omalla tavalla ylpeä tuostakin Aku Ankka määrästä. Onhan se hienoa omistaa paljon, mutta on sitä muutakin, kuin Aku Ankat maailmassa.

(Valitettavasti tälläisiä keskusteluja / samantapaisia löytyy paljonkin)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankan lukija kirjoitti:meidän suvussa yhteensä voi olla puolisen tuhatta akkaria

Juu, mutta ei toisilta löydy tuotakaan, ja kyllä se pienikin määrä on jo alkua ja, jos Akut kiinnostaa paljonkin ja on varaa niitä hankkia niin sinullahan on jo ihan kelpo alku mistä lähteä keräämään lisää. Ja kyllä niitä ehtii kertyä ihan tarpeeksi vuosien saatossa.

Ja kuten totesin jo, maailmassa on muutakin, kuin Aku Ankka. Joskin Akut toki tuovat rentoutta elämään, kun voi rentoutua lukemalla niitä jne. Mutta elämässä ja muutenkaan ei se ole elämän mittari, kuka omistaa eniten Akuja. Jokaisella on sen verran, kuin on ja siihen voi itse olla tyytyväinen. Kaikilla ei esim. ole yhtä paljon varaa laittaa Akuihin tai, vaikka omistaa jotain muuta enemmän.

Vierailija

MaD kirjoitti:Jaa, että tälläinen testi... No minullaon jotain 400 Akua, mutta en ole varma...

jee MaD tulit takas sääli ettei vanha nimemerkkisi toimi Tän kirjoitti SIRU05

Vierailija

Aku Ankan lukija kirjoitti:Kenellä on yli 100 aku ankkaa on aku ankka fani. Minulla itselläni on 106 aku ankkaa

106 lehteä, eli reilun parin vuoden lehdet?

Minulla on Akuja noin 550.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat