mitä sanoisitte jos Aku Ankan nettisivut lopetettais??

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ei olisi hauskaa minun mielestä

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

King Henkka kirjoitti:

adz kirjoitti:No onhan tuota muutakin elämää, mutta sivut ovat kivat ja säälihän se ois.

<br />

Aivan olet oikeassa. On sitä tosiaan paljonkin muuta, kuin vain nämä sivut, jotka ovat yleisesti hyvät (jos tuohon ei näitä sivujen bugeja lasketa, joita on taas viime aikoina ollut minulla tiuhaan tahtiin). Kaikille näiden sivujen menetys ei olisi samanlainen, mutta yleisesti lähes jokainen kuitenkin olisi pettynyt. Itse olen jo aikalailla kiintynyt näihin sivuihin ja tulee täällä käytyä aika paljon kuitenkin, joten toki sivujen lopetus ei maailmaa todellakaan kaataisi, mutta oli harmillinen asia. Sivujen menetys olisi toki pieni verrattuna, jos Aku Ankka lopetettaisi. Aku, jos lopetettaisiin niin tietty nämä sivut olisivat silloin turhat. <br />

<br />

Miksi muuten täällä toiset käyttäjät pistävät tälläisiä synkkiä keskusteluja? Eikö olisi vain parempi elää positiivisesti ja ajatella, että eihän näitä sivuja lopeteta. Ja tuskimpa vain lopetetaankaan, kun tämmöiset on tehty ja niiden eteen nähty vaivaa.

Juuri niin... Ei mun elämä oo pelkkää Aku Ankkaa vaikka toisaalta ei se kivaa ois, mutta elämä jatkuis;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Harmi jos nämä mainiot sivut lopetettaisiin. Olen alkanut jo tottua näihin sivuihin ja Säkäväkäpimaukseihinkin olen jo tottunut.

Mutta jos lopetettaisiin todellakin nämä sivut niin sitten luen Aku Ankkaa ja pidän suuni kiinni ja etsin uudet samankaltaiset sivut esim: Ankkis, Ankkalinnake, Kvaak.

Vierailija

Ei näitä lopeteta vielä pitkään aikaan, jos lopetetaan. Maailmassa on muutakin, joten ie se maailmaa kaada, vaikka lopetettaisiinkiin.

Vierailija

Enpä nyt usko, että lopetettaisiin. Varsinkin, kun on päässyt "jyvälle" Hanhihannun mukaan. :D

Nämä sivut ovat todella hyvät ja mukavat, vaikka matkimista ja trollausta välillä esiintyykin. Kuin paratiisi, jos vertaa koulunkäyntiin. Mukava tulla koulusta suoraan "nörettämään" koneelle. Ja eikun www.akuankka.fi. Ihan aina. Ja tietysti myös mesekin..

Vierailija

En tietenkään olisi mielissäni.

Saattaisin dramaattisen musiikin soidessa taustalla huutaa Nooooooo!!! sekä siteerata alkuperäisen Apinoiden planeetan Charlton Hestonin loppuelokuvassa esittämiä vuorosanoja Akumaisella tavalla.

Ja sitten jatkaisin muuta toimintaa, sillä minulla on muutakin elämää kuin Aku Ankka. Keskittyisin omiin projekteihin.

Vierailija

Noo... Sivut ovat kyllä mukavat,mutta keskusteluissa minulla on melkein koko ajan jotain häikkää.En haluasi mutta eivät nämä nettisivut mitään superhyviä ole.Arvosana nettisivuille:8,12

Vierailija

En haluaisi että näitä sivuja lopetetaan koska täällä on kiva keskustella muiden aku fanien kanssa ja oon saanu täältä hyviä kavereita tääl on niin kiva käydä nää on parhaat nettisivut maailmassa aina ja ikuisesti mul ei olis sit enää lempisivustoa jos nää lopetetaan tääl on myös kivoja pelejä ja muuta kivaa mutta jos joku nämä menee lopettamaan niin kyllä kai se elämä jatkuu muutenkin vaikkei näitä sivuja enää olisikaan

Vierailija

Ei se minua haittasikaan. On nimittäin olemassa ELÄMÄ. Täällä on ihan kiva aina kirjoitella, mutta on muutakin tärkeämpää. Enemmän haittaisi jos Aku Ankka lopetettaisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat