moderaatoreista/konnavahdeista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä ei ole Modeja. Heitä ehdottomasti tarvittaisiin lisääntyneen spämmin ym. vuoksi. Ehdottomasti!:)

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Elikkäs tarvittaisiinko tänne moderaattoreitä/konnavahteja. Tai enhän tiedä onko täällä jo, mutta ei ole ainakaan silmään sattunut;)

Vierailija

Joo ei ole, mutta pitäis olla, koska tää on täynnä hullunmölyä koko sivu! Kun tänne sais modet niin tää ois täydellinen foruumi!! Harmi että täällä ei ole ollenkaan "sekalaista" keskustelua!

Vierailija

Totta kai modeja tänne juuri tarvittaisiin! Kaikki on aivan sekavaa ja sukalaa. Nyt on ollut noin kuukauden ajan oikeata hullun myllyä. Modeja tänne ja sassiin! Wonder ainakin sopisi modeksi kuin nakutettu. King Henkkakin voisi olla sopiva ja ehkäpä Rosath4win tai mikä nyt oli, mutta hän ei ole minusta täällä tarpeeksi aktiivinen. No mitä minäkin nyt höpisen? Toimitushan sen asiankin päättää enkä minä, mutta nyt ilmaisin tylsän mielipiteeni. Itse en ainakaan modeksi haluaisi.

Vierailija

Moderaattoreja ei ole yhtään, paitsi periaatteessa Toimitus, mutta ei sitä voi luokitella modeksi. Niitä tarvittaisi sivuille kovasti estämään spämmiä ja asiattomia viestejä. Täällä olisi monia oikein sopivia moderaattoreja. Moni on jo laittanut mode asiasta Toimitukselle, mutta eipä ole vielä mitään tapahtunut...:s

Laittakaapa vielä sitä palautetta modeista, jotka ei ole sitä vielä laittanut, että Toimitus alkaisi uskomaan, että niitä tarvitaan! ;)

Vierailija

Ehdottomasti tarvitaan modet. Kaikissa foorumeissa missä minä olen ollut on aina jossain vaiheessa spämmätty oikein olan takaa. Aivan siis Monty Pythonin Lentävän Sirkuksen sketsin verran.

Huom. tämä minun viestini ei ole tarkoitettu spämminä, vaan se kertoo späm sanan ärsyttävän alkuperän. Siis suuri osa nörteistähän voi siteerata Monty Pythonia. Ja MPLS:tahan spämmääminen on otettu.

Mutta modejahan tarvitaan poistamaan juuri tälläiset viestit.

Vierailija

Modeja tarvittaisiin ehdottomasti. Pari viikkoa sittenhän keskusteltiin juuri tällaisesta, mutta siitähän onkin jo kaksi viikkoa, joten ei haittaa. Turhat spämmit voitaisiin poistaa, jos modeja olisi. Esim. Näiltä sivuilta pari nimimerkkiä voisi olla.

Vierailija

teekoo kirjoitti:Ehdottomasti tarvitaan modet. Kaikissa foorumeissa missä minä olen ollut on aina jossain vaiheessa sp*****tty oikein olan takaa. Aivan siis Monty Pythonin Lentävän Sirkuksen sketsin verran.<br />

<br />

Huom. tämä minun viestini ei ole tarkoitettu spämminä, vaan se kertoo späm sanan ärsyttävän alkuperän. Siis suuri osa nörteistähän voi siteerata Monty Pythonia. Ja MPLS:tahan sp*****äminen on otettu.<br />

<br />

Mutta modejahan tarvitaan poistamaan juuri tälläiset viestit.

Katsos, spämmääminen - sanaa sensuroitu. Ja taas. Aika ärsyttävää. Just tälläiset asiat saavat kaipaamaan modeja.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Modekysymyksestä on jo keskustelu. Tiedät varmaan, mitä se tarkoittaa tämän topicin tarpeellisuudesta?

Kuten olen aina paasannut, kannatan modeja. Kaikki turha (viestit, keskustelut, Akupedia-artikkelit...) pois ja ihan uudet tuulet sivuille. Nykyistä tilannetta ei päästettäisi tapahtumaan, kaikki chattailut, lyhyet, perustelemattomat tai muuten vain sisällöttömät saastat pois tilaa viemästä. Saataisiin sivut ihan sivujen näköiseksi.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Moderaattoreita tänne! Ärrhhhh! Eikö toimitus liikauta eväänsäkään? Mikseivät he ota modeja? Toivottavasti modet valitaan sen mitalienjakotilaisuuden yhteydessä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ehdottomasti niitä tarvitaan! Mikäli joku teistä ei ole vielä lähettänyt palautetta tästä asiasta, niin hop hop vauhdilla laittamaan. Sehän löytyy tuosta tuon sivun alalaidan punaisen postilaatikon vierestä.

Nyt tässä koko tämän kesäloman aikana oli jos mitäkin häslinkiä, ja trollit siinä samassa. Toivottavasti niitä ei enää löytyisi tältä sivustolta (ainakaan paljoa), niin olisi Toimituksellakin helpompi olla (ja modeilla sitten kun niitä tulee). Eli toivottavasti sivusto pysyy hyvällä mallilla, niin kuin viime viikot ovat osoittaneet. Kenties koulun alkamisesta johtuu?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat