Kenen nimikirjoituksen haluaisit?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kaikessa yksinkertaisuudessaan: kenen ankkapiirtäjän nimikirjoituksen haluaisit?

Itse en tällä hetkellä osaa sanoa, kun on kaksi Don Rosan nimmaria sekä yksi kuva ja Giorgio Cavazzanon, Paco Rodriguezin, Miguelin, Wanda Gattinon ja Kari Korhosen nimmari.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minulla on Rosan,Cavazzanon,Gattinon,Korhosen,Rodriquesin ja Feriolin nimmarit,sekä tavoitteena saada tietysti messuilta tänä syksyn' Miltonin ja Jippesin nimmarit (sekä mielellään myös kuvat!)kokoelmiini!

Kaikkein eniten tietysti himoitsen Walt Disneyn ja Carl Barksin,sekä kaikkien muiden edesmenneiden mestareiden nimmareita,koska ne ovat nykyään vaikeimpia saada ja ne ovat kaikkein arvokkaimpia ja arvostetuimpia...

Heidän lisäkseen haluaisin kaikkien ankka- ja hiiripiirtäjien nimarit (:))

Sanotaanpa nykypiirtäjistä nyt vaikka Massimo De Vita,Marco Rota,Vicar,Manrique,Heymansit,jne jne....Niitä on niin monia...:)

Vierailija

Niin ja onhan minulla myös Feriolin nimmari :).

Ja tosiaan olisihan kiva saada tietenkin Barksin, Scarpan, Rotan, Brancan, Vicarin, Gatton, Gonzalesin ja Murryn. Ja olisihan monien muidenkin nimmarit ihan hyviä.

Vierailija

Minä en omista yhtään Aku Ankka piirtäjän nimmaria, mutta haluaisin eniten: Don Rosan, Carl Barksin, Romano Scarpan ja Giorgio Cavazzanon nimmarit. Mutta voisin ottaa minkä tahansa Aku piirtäjän nimmarin, jos vain saisin.

Vierailija

No, vastaus tulee tässä: Rota, Rosa, Murry, Branca, Gattino, Cavazzano, Ferioli, Massimo De Vita, Vicar, Manrique, Heymansit, Korhonen, Milton, Jippes, ynnä muut.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla ei ole kenenkään nimmareita! Miksi ne eivät vieraile ikinä rovaniemellä, vaan aina helsingissä tai jossakin tuppukylässä.

Torniossakin voisivat vierailla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minä en tiedä koska mulla on jo Barks,Murry,Vicar,Jippees,Rosa,Rota,Strobl ja William van Horn.Haluasin ehkä Rodriquesin,Brancan,Scarpan,Cavazzanon,Gonzalesin ja Taliaferron.Kaikki eivät taida elää...Vai Elävätkö?

Vierailija

Minullakaan ei ole kenenkään piirtäjän nimmaria, mutta sitten varmaan saan kirjamessuilla Miltonin ja Jippesin nimmarit, ja olishan se kiva saada kaikilta noilta huippupiirtäjiltä...

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Minulla on vain Gavazzanon, Korhosen, Rodriquesin, Gattinon ja Feriolin. Mutta eniten toivoisin Barksin, Rosan, Scarpan ja Rotan.

Mulle kans kaikki noi

Vierailija

Minulla on vain Neljän Mestarin ja Rosan, sekin vain paperilla, joten haluisin Rosan nimmarit ja omistuskirjoitukset, kirjamessuilla Miltonin ja Jippesin, mutta muuten haluaisin Barksin nimmarin, joka on varmasti mahdottoman kallis ja vaikea saada, ja ihan "tavallisten" ankkapiirtäjien, ihan niin monta kuin pystyy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat