Myrsky -peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootteko pelannu sitä? Mä oon eikä se oo kovin hyvä arvosanaksi annan 8½.

Kommentit (12)

Vierailija

Koklasin mutta en tainnut lukea ohjeita kunnolla kun en sitten osannut pelata sitä :D Eli meni päin mäntyä enkä sen koommin ole sitä pelaillut. Aika tylsä 7½

Vierailija

Onko sivuille tullut uusia pelejä? Pitääkin mennä kurkaamaan...Saako siitä mitalleita? PS. Miten akuhullu97 komentoi?

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:Onko sivuille tullut uusia pelejä? Pitääkin mennä kurkaamaan...Saako siitä mitalleita? PS. Miten akuhullu97 komentoi?

Ei siitä valitettavasti mitaleja heru ja Akuhullu käy pelaamassa peliä ja arvostelee sitten.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

the legend of DUCK kirjoitti:Onko sivuille tullut uusia pelejä? Pitääkin mennä kurkaamaan...Saako siitä mitalleita? PS. Miten akuhullu97 komentoi?

Ei siitä valitettavasti mitaleja heru ja Akuhullu käy pelaamassa peliä ja arvostelee sitten.

Aivan mitaleja siitä ei saa ja syy on se, että peleistä jotka löytyvät tuolta pelit linkit osiosta ovat pelejä, joista ei saa mitaleja. Eli mitaleja saa vain itse Aku Ankan sivuilla olevista peleistä.

Sitten pelistä kommentoisin sen verran, että peli oli ensinnäkin aivan liian helppo ja se oli alta aikayksikön pelattu ja ei nyt muutenkaan mitenkään erikoinen.

Vierailija

Menin siihen peliin enkä jaksanu lukea ohjeita. Sitten en osannutkaan pelata peliä ollenkaan ja lopetin sen. Siihen mun pelaaminen tais tyssätä. Täytyy joskus varmaan kokeilla uudelleen...

Vierailija

Joo koklasin yhen kerran ja tuumin, että onpas tässä sukka peli. Lopetin saman tien sen peluun. Arvosanaksi jäi vähän tuntuman jälkeen 5-.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat