Aktiivisimmat ankistit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ketkä ovat aktiivisimpia/parhaimpia käyttäjiä AA: nettisivuilla. Voitte tehdä top listoja tai mainita muuten vaan aktiivisimmat tyypit. (Muistakaa että ketään ei haukuta.)

Tässä mun lista:

1: Akuhullu97 ja Mac Ducky

2: salwer1/st

3: adz

4: Otto Ankka-94

5: djlordi

6: Ankkarock ja Duke Duck

7: _Wondedlust_ ja King Henkka

8: SIRU05 ja Sami-96

9: Lohis ja aleksi(jotain)

10: Leevi96 ja Mirkku

(Kirjoitan myöhemmin jos unohdin jonkun.)

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Hyvä on Akulainen. Olet oikeassa. Kunhan et poista minua listaltasi.<br />

Ja Anteeksi Ankkarockille jos pahoitin hänen mielen.

Ei se mitään. Mutta olenko minä sanonut, että löydyt minun listalta? Sen voit tarkistaa tästä keskustelusta joltakin sivulta, en nyt muista, mutta selaappa vähän.

Kyllä löydyn! Selaapa sinä vähäsen niin tajuat mitä tarkoitan.

Vierailija

arttu49 kirjoitti:Tässä mun lista:<br />

1: Akuhullu97 ja Mac Ducky<br />

2: salwer1/st<br />

3: ankka313,adz<br />

4: Otto Ankka-94<br />

5: djlordi<br />

6: Ankkarock ja Duke Duck<br />

7: Wondedlust ja King Henkka<br />

8: SIRU05 ja Sami-96<br />

9: Lohis ja aleksi(jotain)<br />

10: Leevi96 ja Mirkku

Kiitos ja kumarrus minulta, kun löydyin listaltasi...

No niin, siis, mitä järkeä alkaa kirjoittelemaan noita samanlaisia viestejä mitä Frodo mainitsi? Sen tajuan, että tietenkinhän kaikki haluaa olla kaikkien listalla, se on ihmisele, mutta tuo että halutaan säälistä päästä listalle on lapsellista, en tajua että selitän tätä samaa kuin muut? Mutta siis: Joskus joku tosiaan saattaa unohtaa jonkun listoiltaa, mutta jos joku ei halua jotain tiettyä lstalleen laittaa, niin pitääkö siitä alkaa pillittämään? Omahyväistä touhua, sanon minä...Se vain on niin, että kaikki käyttäjät joita on lukemattoman paljon ei vain voi mahtua kaikkien listoille, 6-vuotiaatkin sen tajuaa, käyttäjiä on paljon ja kaikki erilaisia ihmisiä...

(Anteeksi lukemattomat kirjoitusvirheeni ja se että selitän samaa asiaa, mistä on nipotettu jo kymmeniä kertoja...)

Vierailija

Yuikh, taas tämmöinen

"melkeinsamanlainenkeskustelujokaolisamallasivulla-keskustelu"

No tässähän on kylläkin kyse aktiivisuudesta, no, no, no kun en keksi oikein miten laitan sen...

No niin, aktiivisia ovat aika harvat tällähetkellä, monet kirjoittavat kohtuupaljon mutta eivät kuitenkaan niin paljon kuin "ennenmuinoin", mutta kyllähän aika aktiivisia ovat tällähetkellä djlordi, adz, leevi96, aleksi010898,Otto Ankka-94 ja Taikisfani, ainakin tänään olen nähnyt melkeimpä eniten heitä...

Tuo ei siis ollut mikään paras käyttäjä-listaus vaan lista aktiivisista tyypeistä tämänpäivän osalta...

Vierailija

Aktiivisimpia on Akuhullu 97, Ankka313, Salwer1st/, adz, djlordi, Ankkarock, tuossa on vain osa, niitä on myös monia muita.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Aktiivisimmat käyttäjät (ei ole missään järjestyksessä) ovat Akuhullu97, Otto Ankka-94, adz, Hanhihannu, Aleksi MacAnkkahullu 010898 ja Leevi96. He ovat ainakin aktiivisimpia tällä hetkellä.

Tosiaan, minähän tuossa luettelin sinut, tuppaa muisti pätkimään, dementia iskee ;).

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Kyllä löydyn! Selaapa sinä vähäsen niin tajuat mitä tarkoitan.

No selasin, ja sivulta 3 löyty. Mutta ohessa tulee koko lista uudestaan. Pahoittelen sekaannusta.

Vierailija

Minun on pakko muuttaa järjestystä koska juuri äsken muistin pari

Eli siis 9sijalle tulee Jonsku Ankka ja 10sijalle Mattii

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Akuking kirjoitti:

JO&amp;euro; POIKA $INGAPOR&amp;euro;$TA kirjoitti:Eli ketkä ovat aktiivisimpia/parhaimpia käyttäjiä AA: nettisivuilla. Voitte tehdä top listoja tai mainita muuten vaan aktiivisimmat tyypit. (Muistakaa että ketään ei haukuta.) &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Tässä mun lista:&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

1: Akuhullu97 ja Mac Ducky&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

2: salwer1/st&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

3: adz&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

4: Otto Ankka-94&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

5: djlordi&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

6: Ankkarock ja Duke Duck&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

7: Wondedlust ja King Henkka&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

8: SIRU05 ja Sami-96&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

9: Lohis ja aleksi(jotain)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

10: Leevi96 ja Mirkku&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Olet &#034;aktiivisimmat käyttäjät&#034;-listallani! Katso sija!&lt;br /&gt;<br />

Lista:&lt;br /&gt;<br />

1.Akuhullu97 ja Mac Ducky(MaD)&lt;br /&gt;<br />

2.JO&amp;euro; POIKA $INGAPOR&amp;euro;$TA ja Adz&lt;br /&gt;<br />

3.Frodo95 ja djlordi ja Salwer1st/ ja Ankkarock&lt;br /&gt;<br />

4.Otto Ankka-94 ja wonderlust ja Af1 ja SIRU05&lt;br /&gt;<br />

5.Mac Spektik II ja Tukedi&lt;br /&gt;<br />

6.HeLL aln&#034;T Bad place tO ME&lt;br /&gt;<br />

7.the legend of DUCK&lt;br /&gt;<br />

8.gare ja King Henkka&lt;br /&gt;<br />

9.judoka&lt;br /&gt;<br />

10.(Muut)

<br />

No johan pomppas, eilen listasi oli ihan toisen lainen, listalle on tarkoitus laittaa ne parhaat ja paras ei vaihdu joka toinen minuutti! Eli mieti, ketkä on ne parhaat, laita ne, niin sinun tarvitsee päivittää listasi noin viikon välein, kuulostaako järkevält? Eipä tulisi turhia viestejä, turhiin topicceihin, näitä voi olla 1 tai 2 (tarkoitan TOP-keskusteluja) mutta ei enempää.

Et ymmärtänyt, Sami-96. Tässä keskustelussa pitäisi tehdä joku lista tai sanoa vain aktiivisin käyttäjä mielestäsi, ei parhainta ja hauskinta!

Vierailija

Pöh! En minä enää ole mikään aktiivinen. Nykyään olen vain päivässä noin yhden tunnin sivuilla. Heittäkää minut listoiltanne katuojaan!

Vierailija

MaD kirjoitti:Pöh! En minä enää ole mikään aktiivinen. Nykyään olen vain päivässä noin yhden tunnin sivuilla. Heittäkää minut listoiltanne katuojaan!

Jos olet Mac Ducky olet aktiivinen.

Vierailija

Akuking kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Akuking kirjoitti:

JO&amp;amp;euro; POIKA $INGAPOR&amp;amp;euro;$TA kirjoitti:Eli ketkä ovat aktiivisimpia/parhaimpia käyttäjiä AA: nettisivuilla. Voitte tehdä top listoja tai mainita muuten vaan aktiivisimmat tyypit. (Muistakaa että ketään ei haukuta.) &amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Tässä mun lista:&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

1: Akuhullu97 ja Mac Ducky&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

2: salwer1/st&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

3: adz&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

4: Otto Ankka-94&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

5: djlordi&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

6: Ankkarock ja Duke Duck&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

7: Wondedlust ja King Henkka&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

8: SIRU05 ja Sami-96&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

9: Lohis ja aleksi(jotain)&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

10: Leevi96 ja Mirkku&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;p /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Olet &amp;#034;aktiivisimmat käyttäjät&amp;#034;-listallani! Katso sija!&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Lista:&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

1.Akuhullu97 ja Mac Ducky(MaD)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

2.JO&amp;amp;euro; POIKA $INGAPOR&amp;amp;euro;$TA ja Adz&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

3.Frodo95 ja djlordi ja Salwer1st/ ja Ankkarock&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

4.Otto Ankka-94 ja wonderlust ja Af1 ja SIRU05&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

5.Mac Spektik II ja Tukedi&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

6.HeLL aln&amp;#034;T Bad place tO ME&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

7.the legend of DUCK&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

8.gare ja King Henkka&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

9.judoka&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

10.(Muut)

&lt;br /&gt;<br />

No johan pomppas, eilen listasi oli ihan toisen lainen, listalle on tarkoitus laittaa ne parhaat ja paras ei vaihdu joka toinen minuutti! Eli mieti, ketkä on ne parhaat, laita ne, niin sinun tarvitsee päivittää listasi noin viikon välein, kuulostaako järkevält? Eipä tulisi turhia viestejä, turhiin topicceihin, näitä voi olla 1 tai 2 (tarkoitan TOP-keskusteluja) mutta ei enempää.

<br />

Et ymmärtänyt, Sami-96. Tässä keskustelussa pitäisi tehdä joku lista tai sanoa vain aktiivisin käyttäjä mielestäsi, ei parhainta ja hauskinta!

Hei, tajusin kyllä! Tarkoitan yleiseltä kantilta...ja muutenkin, kukaan ei ole täydellinen, mutta muutenkin, TOP-listasi on muuttuneet vähän väliä...Ja tämäkin keskustelu on turha, joten tämän jälkeen en tähän topicciin kommentoi.

Vierailija

Hihii! Kiva kun joku muisti vanhankin nimimerkkini. Kiitokset MaDille. Outoa kyllä, mutta kun olin viellä akkuli, niin en uskaltanut poistua hahmot-palstalta enkä tehdä pitkiä viestejä tai olla erimieltä. Nyt kaikki on päin vastoin.:)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kiitokset Dukelle, Samille, Temerille, frodolle ja kaikille muille ketkä minut mainitsivat. Tässä oma listani:

1. Akuhullu97

2. Otto-Ankka96

3. adz

4. Sami96

5. Duke Duck

6. Salwer1st/

7...kaikki muut

8... ei tule mieleen

Parantelen jälkeenpäin jos on tarvis.

6.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Noniin! Ankkarock unohtui. Myös Lohis ja Temer ovat listassani. Parantelen vielä jos pitää.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat