Pystyttekö te vielä keksimään mitään akubediaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä haluaisin kirjoittaa akubediaan mutta en vain keksi mitään mitä kirjottaa... Keksittekö te?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En oikein vielläkään oppinut akupediaa...Mielummin pelaan tai kirjoitan toimituksen blogiin tai keskusteluihin kuin kirjoitan akupediaan.

Vierailija

No, kyllä joskus tulee keksittyä, jos löytää jonkin hahmon. Mutta todella harvoin. Yleensä vain lisäilen sinne jotain tietoa.

Vierailija

Niin tuli vaan mieleen että eikö Akupedian artikkeleiden taso ole aika alhainen monissa osissa.

Piirtäjät ja Käsikirjoittajat osassa on useita juttuja Vicarista ja Paco Rodriguezista löytyy ainakin kaksi artikkelia joista toisen (Paco Rodriguez!!) taso on todella heikko.

Tarkastakaa ja kertokaa mielipiteenne.

Vierailija

Eli parantamisen varaa on ja ei olisi iso vaiva tarkistaa onko jo kyseinen artikkeli. Ei ole tekstit useissa oikein uskottavaa.

Vierailija

On monia asioita joista, ei ole kirjoitettu mitään. Ja nykyään sinne lähinnä kirjoitetaankin vain yksittäisistä sarjakuvista tai tekijöistä koska, halutaan päästä helpolla. Hiukan saisi nähdä enemmän vaivaa jos sinne kirjoittaa koska, taskukirjoista ei varmaan hirveästi jaksa lukea koska, veikkaanpa että, suurinosa Aku Ankan sivuilla käyvä omistaa ison nipun taskareita. Hieman vaivannäköä ja omaperäisyyttä kiitos.

Vierailija

adz kirjoitti:Hei samppa, jos et keksi (kyllä niitä vielä on!)Akupediaan uutta, niin muokkaa aikasi kuluksi kirjoitusvirheitä, niitä riittää. Otsikkoa ei voi muutella vaikka oisi miten räikeää virhettä.<br />

<br />

Akubed, voisi olla mukava paikka. :D

Minä teen juuri niin. En kirjoita uusia artikkeleita, vaan korjailen kirjoitusvirheitä vanhoista. Sillä tavalla olen saavuttanut kolmosmitalini Akupediasta, eli kirjoitusvirheitä riittää vaikka muille jakaa.

Vierailija

Niin kuin monet ovat sanoneet, voi korjailla muiden kirjoitusvirheitä, ja kyllähän niitä riittä enemmänkin aiheita, en tiedä mistä kaikesta on, onho esim. Hanhivaarasta, Sorsakylästä, Ankkalinnan nähtävyyksistä, Roopen ensilantista...

Vierailija

En minä ole ollut ikinä hirveä Akupedia kirjoitus friikki. Ennemminkin lisäilen joihinkin aiheisiin jotain. Mutta kyllä sinne voi kirjoittaa vaikka mitä, jos haluaa. Aku julkaisuista voi vielä kauan kirjoittaa ennen kun ne loppuvat.

Vierailija

En todellakaan...luulen keksineeeni aiheen ja haen ,että onko sitä ja kone ei näytä että olisi ja teen turhan työn ,kun huomaan että se onkin...

Vierailija

Hei samppa, jos et keksi (kyllä niitä vielä on!)Akupediaan uutta, niin muokkaa aikasi kuluksi kirjoitusvirheitä, niitä riittää. Otsikkoa ei voi muutella vaikka oisi miten räikeää virhettä.

Akubed, voisi olla mukava paikka. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat