Paljonko?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Paljonko pitää kirjottaa että saa keskustelusta 1 mitallin ? Oon kirjottanu 156 eikä oo vielä ainaskaan tullu...

Sivut

Kommentit (26)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eiköhän 200 viestiä ainakin jo riitä siihen. Mutta ei tämä aihe nyt kokonaan omaa keskustelua tarvitse. Olisihan kysymyksen voinut laittaa jonkun yksittäisen viestin perään toisessa keskustelussa, mihin muutenkin kirjoittaa. Ei pahalla.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

adz kirjoitti:Ei mee ihan samassa sarjassa muitten kanssa, kehnommin tulee kiiltävämpää mitskua muissa osissa.

No joo todellakin!

Vierailija

Eihän alettais siihen, että kirjotellaan vaan viestimäärän kasvattamiseksi? Jookos? On joillain foorumeilla ärsyttävää, kun jotkut kirjottelee yhden sanan pituisia viestejä vain, että saisivat kasvatettua viestimääräänsä.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Huoh. Etkö siis tiedä? Näitä tämmöisiä keskusteluja tehdään aina kun ei itse viitsitä ottaa selvää edes vähän. Olisit voinut jonkun muun keskustelun perään lisätä tämänkin kysymyksen. Ja vastaukseksi, että tämä keskustelu loppuu on 160 viestiä. Tosin raja saisi olla vedetty paljon korkeammalle. Esim. 1000 viestiä olisi ehkä sopiva raja 1. mitaliin.

No just niin mutta mul olis se kumminkin.

Vierailija

Olisi paras että kun kirjoittanut alle sata viestiä saa 5-mitallin sitten kun on kirjoittanut kaksisataa niin saa 4-mitallin kolme sataa3-mitalli viisisataa niin 2-mitalli ja tuhat niin ykkösmitalli. Mutta näin ei ole, vaan se on niin, että kun on kirjoittanut 160 viestiä niin saa ykkösmitallin.

Vierailija

Minun mielestä raja voisi olla viesteinä vaikkapa 1000(se olisi minullakin : )), ja sitten vaikkapa joka vuosi lisääntyä yhdellä kirjautumisen mukaan, toivottavsti tajusitte. Olisi kuitenkin ehkä parempi, jos mitalit menisivät jollakin muulla tavalla, vaikkapa jokaisesta sadasta merkistä tai viesteihin pitäisi kirjoittaa ainkin kaksi riviä. Tässä viestissä ei vastattu kysymykseen, mutta varmasti siihen tarpeeksi moni on jo vastannut : ).

Vierailija

HeLL aIn'T Bad place tO ME kirjoitti:Paljonko pitää kirjottaa että saa keskustelusta 1 mitallin ? Oon kirjottanu 156 eikä oo vielä ainaskaan tullu...

Mikä sinua oikein riivaa?Kerroin asian sinulle jo 3 kertaa!:^)Käytän tätä profiilia siksi,että olen kirjastossa ja täällä on vaikka ketä...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olin ensin itsekin sitä mieltää, että ykkösmitalin rajan tulisi olla korkeammalla, mutta tulin toisiin aatoksiin nähtyäni sivun viestien tason. Späm.määmistä olisi vieläkin enemmän, joten ihan hyvä näin. Paras olisi, jos ei olisi näkyvää viestimäärää eikä mitaleja. Ei saisi tuo ahneus samalla tavalla valtaa. Tuli vähän tynkä viesti, mutta huomasin juuri, että aika uhkaa loppua.

Vierailija

HeLL aIn'T Bad place tO ME kirjoitti:Paljonko pitää kirjottaa että saa keskustelusta 1 mitallin ? Oon kirjottanu 156 eikä oo vielä ainaskaan tullu...

Sinä tarvitset ainoastaan 2 viestiä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat