Hessun hahmovisan "vihjekirjaimet"

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hessun hahmovisassa tulee usein "vihjekirjaimia", jotka haittaavat oikean vastauksen kirjoittamisessa. Jos aion kirjoittaa "Hannu Hanhi", ja vaikkapa "nh" on jo vihjeenä, on vaikea kiroittaa nopeasti, kun täytyy varoa toistamasta kirjaimia. Usein tuloksena on "Hannu Hanhnh"..

Olenko ainoa jota tämä ärsyttää? Voisikohan peliä muuttaa jotenkin niin, että jos vihjekirjainten päälle naputtelee kirjaimen uudelleen se ei haittaisi? On niin paljon helpompi kirjoittaa nopeasti "Hannu Hanhi", kuin pelkkä "Hannu Ha(nh)i" ja varoa jo valmiina olevia kirjaimia... Pelissä ei ole ainakaan omalla kohdalani kyse enään hahmojen tunnistuksesta, vaan siitä miten onnistuu kirjoittamaan oikein ja varomaan putkahtelevia kirjaimia..

Vihjekirjaimet olisivat ihan ok, jos millään ei keksi, mutta kun jo parissa sekunnissa tulee niitä!

Häiritseekö teitä muitakin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Se on todella ärsyttävää! Mutta ei pelissä silti voi huijata Akulainen95, koska jos odottaa kirjainten ilmestymistä aika kuluu ja pisteet laskevat. Siis jos en ihan väärässä ole.

Vierailija

voikukka kirjoitti:Se on todella ärsyttävää! Mutta ei pelissä silti voi huijata Akulainen95, koska jos odottaa kirjainten ilmestymistä aika kuluu ja pisteet laskevat. Siis jos en ihan väärässä ole.

Olet aivan oikeassa. Minuakin ärsyttävät välillä nuo vihjekirjaimet, vaikka en Hessun Hahmovisaa paljon pelaakaan.

Vierailija

Samoin! Se on todella ärsyttävää. Juuri, kun on menossa hyvin, niin tulee niitä inhottavia vihekirjaimia, ja pakka menee ihan sekaisin..Ärh. Onneksi selvisin Hahmovisasta, mutta Superkuvapähkinässä se on vielä ärsyttävempää.

Vierailija

Ovathan ne aika ärsyttäviä, toisaalta voivat auttaakin. Oma ehdotukseni on, että voi itse päättää, haluaako ne vai ei. Oikeastaan en kyllä paljoa pelaile, mutta silloin kun sitä tekee, se olisi kivempaa.

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Ovathan ne aika ärsyttäviä, toisaalta voivat auttaakin. Oma ehdotukseni on, että voi itse päättää, haluaako ne vai ei. Oikeastaan en kyllä paljoa pelaile, mutta silloin kun sitä tekee, se olisi kivempaa.

olen samaa mieltä kun Mirkku.Minulle ne ovat kyllä apuna...

Vierailija

Minua se häiritsee. Mieluummin vihjekirjaimet voisi korvata vihjeillä. Kirjoitan nopeasti ja on todella hankalaa kirjoittaa, kun siihen tulee lisää kirjaimia ja yleensä siitäkin tulee vain kauhea sotku. Vihjekirjaimia saisi tulla vähän hitaanpaan tahtiin. Pelissä ei itseasiassa yritetä tunnistaa hahmoja vaan kirjoittaa mahdollisimman tarkasti, että ei menisi vihjekirjainten päälle. Juuri kun on saamassa kirjoitettua yhden sanan, niin tulee joku vihjekirjain ja pilaa kaiken. Ärsyttää!

Vierailija

Vihjekirjaimet vain vaikeuttavat pelaamista, niitä onneksi ei putkahtele kovin usein, onneksi, koska peli menee usein niiden takia pilalle, kyllähän ne joskus auttavat kun ei millään saa päähänsä hahmon nimeä...

Vierailija

Minuakin ärsyttää se. Siinä pelissä tosin voi "huijata". Kun odottaa ne kirjaimet vain paikalleen, niin on jo peli läpi. Kirjaimet voisi mielestäni saada apuun "vihje" painikkeen avulla. Helpottaisi pelaamista paljon.

Vierailija

Juu, niitä tulee liian nopeasti! Minäkin aina kirjoitan nopeammin koko nimen, enkä niin että siellä on tuossa Hannu Hanhi esimerkistä n ja h jo valmiina, mutta harvemmin minä noita pelejä pelaan, joten minun kannaltani se on melkein se ja sama...Yleensä pyörin keskusteluissa, silloin, jos keskustelut ei vielä ole auki, tai ne on mennyt kiinni, silloin välillä pelailen...en muuten...(anteeksi, taas noi tuhat kirjoitusverhettä...)

Vierailija

Häiritsee paljon.(Ellei ole vaikea hahmo) Minä en ikinä ehdi reakoida niihin vihje kirjaimeihin. Mielestäni kirjaiden päälle voisi kirjoittaa ilman, että kirjain hyppää "vinkki" kirjaimen viereen. Peli menee sitä kautta hieman pilalle....

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No jos sellainen vihje tulee kuvapäkinässä vaikeimmalla vaikeusasteella, niin se se vasta ärsyttävää onkin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat