Tietääkö kukaan, mitä tämä tarkoittaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jaa-a... Enpä tiedä, kun ei ole koskaan käyny noin.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Minulle ei ole koskaan käynyt noin. Se johtuu ehkä siitä, että nämä sivut ovat minulla kirjanmerkeissä, enkä siis voi kirjoittaa osoitetta väärin.

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulle kävi noin muutama päivä sitten,kun olin Wikipediassa ja löysin linkin "Barks-chattiin".Päätinpäs vilkaista sitä ja eteeni ilmestyikin kyseinen "mutkia matkassa"-juttu.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Sama tulee, jos poistaa osoiterivistä esim. sanan keskustelut. Mikäli kiinnostaa, niin kokeilkaa ja katsokaa itse. Se on vain sellainen tehty juttu, joka tulee, kun osoitetta ei muodosteta oikein. Älyhankala selittää, mutta kyseessä ei ole mikään salainen level, jonka kautta saa lisämitaleja tms. Jos yritit mennä linkistä vikalle sivulle, en tiedä mikä on syynä, mutta juuri tuon osoitteen laittaminen väärin ponnauttaa kyseisen sivun esiin. Toivottavasti tajusitte jotain, en osaa selittää tätä kunnolla.

Noin se menee, veit sanat suustani.

Vierailija

Siis, kun olin menossa yhden sivun viimeiselle sivulle, tuli sellainen pyöreä kuva, missä on kauhea liikenne ruuhka ja aku sanoo: Nyt taisi tulla mutkia matkaa, ja ankanpojat sanoo: käytä sivukartaa tai hakua, mitä se tarkoittaa?

Vierailija

Varmaan et kannattaa käyttää akua ankan netti sivulla hakua ja sivukarttaa.. Ne näkyy tuol ylhäällä tos missä lukee Akua Ankka sen oikeella puolella :P

Vierailija

Mattiii kirjoitti:Jaa-a... Enpä tiedä, kun ei ole koskaan käyny noin.

Juu, jos oikein muistan, joku muukin kerran näki sen, nyt minäkin...?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sama tulee, jos poistaa osoiterivistä esim. sanan keskustelut. Mikäli kiinnostaa, niin kokeilkaa ja katsokaa itse. Se on vain sellainen tehty juttu, joka tulee, kun osoitetta ei muodosteta oikein. Älyhankala selittää, mutta kyseessä ei ole mikään salainen level, jonka kautta saa lisämitaleja tms. Jos yritit mennä linkistä vikalle sivulle, en tiedä mikä on syynä, mutta juuri tuon osoitteen laittaminen väärin ponnauttaa kyseisen sivun esiin. Toivottavasti tajusitte jotain, en osaa selittää tätä kunnolla.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mattiii kirjoitti:Jaa-a... Enpä tiedä, kun ei ole koskaan käyny noin.

<p />

Juu, jos oikein muistan, joku muukin kerran näki sen, nyt minäkin...?

Hmm.....Ei ole muistaakeseni käyny.....;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat