Kuka omistaa Roope-sedän nro 1. Taskulehti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka omistaa? Minä omistan. Löysin sellaisen kerran kirpparilta. Se on vuodelta 1978.

Kommentit (15)

Vierailija

toropla kirjoitti:Mulla on se Roope-sedän mukan tullut näköispainos, missä on vaan pari tarinaa.

Niin, minulla taitaa olla sama. Yhdessä uudessa Roope-sedässä, sanotaan, että se mikä minulla on, niin se on ihan ensimmäinen Roope-setä. Voihan se tietysti monilla muillakin olla. Siinä Roope-sedässä on sen kuvakin, siis sen nro1, joka minulla on. Löysin sen kirpparilta, ja ostin heti.

Vierailija

toropla kirjoitti:Mulla on se Roope-sedän mukan tullut näköispainos, missä on vaan pari tarinaa.

Jep niin mullakin on..

Vierailija

Eikö kukaan vastaa? Täällä on erittäin hiljaista. Toivoisin tänne muitakin, kuin minä. Pitkään aikaan kukaan ei ole vastannut mihinkään.

Ainiin, sori kun kirjotan erikseen, unohdin sanoa, että äidilläni on ollut numero 1 ekana painoksena, mutta se on kadonnut jonnekkin. Tai saattaahan se ehkä ollakkin mummolassa jossakin. :)

krede kirjoitti:Minulla on numerot 1-4,näköispainoksena samassa kirjassa. Ja sitten on nro 8 vuodelta 1979. Ja muut ovatkin sitten vanhempia.

Anteeksi huomasin kirjoitusvirheen.. tarkoitin että muut ovatkin nuorempia, ei toki vanhempia.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onpa harvoilla tämä. Minä itse ostin sen kesän alussa divarista, hintaa oli euro! Kunto tosin oli hinnan mukainen, joskin kaikki sivut ovat kuitenkin tallella.:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat