Ankkailu-Viikonloppu

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

"Ankkailetko" usein viikonloppuna? "shoppailetko" ankkadivareissa vai käytkö "ankkakaupoissa" katsomassa/ostamassa ankka-julkaisuja?

Onko sinulla Sudenpentujen Tietovisa-Käsikirja. Visailetko sen avulla kotonasi? Luetko aina viikonloppusin Aku Ankkaa? Ostatko joka päivä jonkun ankka-julkaisun? Siistitkö nätin Ankka-kokoelmasi uuteen järjestykseen? Käytkö kirjastossa viikonloppuisin ankkailemassa?

Käytätkö Aku Ankasta tuttuja kepposia pilailua varten?

Rakennatko kenties ankkapatsasta? Piirteletkö Aku Ankkaa ja kumppaneita? Oletko Aku Ankan Nettisivuilla?

Täällä saa kertoa kaikki ankkailut mitä tekee vain ja ainoastaan viikonloppuisin!

Sivut

Kommentit (24)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm... No, toi mtä kirjotin ennen(Sivu 1): Ennen luin oikeesti tosi kauan... Nykyään luen vain aika paljon:) Lisäksi oon täällä aku ankan nettisivuilla.

Vierailija

Viikonloppuisin luen paljon Aku Ankkaa ja aina, hehhee, luen Akkaria vessassa! Silloin tällöin käyn divarissa ja aina ennen nukkumaanmenoa luen yleensä taskaria sängyssä. Välillä käyn täällä Akkarin kotisivuilla kirjoittamassa keskusteluun ja muutenkin surffailen täällä. Minulle on myös tuttua tuo ruokapöydässä lukeminen.

Vierailija

Pienenpänä luin viikonloppuisin iskän vanhoja taskareita saunassa, ja Lauantaisin käyn täällä. Karkkipäivänä luen akkareita, samoin viikonloppuisin ruokapöydässä. Saunan jälkeen luen iltapalapöydässä jotain akkarikansiota, jota jatkan sängyssä. :D :D :) :)

Vierailija

Käyn divareissa ja kirppareissa aina kierroksella,luen ainakin pari tuntia päivässä ankkaa,järjestelen kokoelmaani kerran parissa viikossa (vaikka se olisikin täydellisessä järjestyksessä),mutta silti esim.taskareita on kiva hiplata.:)

Olen myös usein akuankka.fi sivustoilla,kuten olette varmaankin huomanneet:)

Vierailija

Luen Aku Ankkaa ja piirtelen Hiiriä, sekä omia tarinoita ja myös suunnittelen niitä (vasta pari on tekeillä). Ja käyn näillä sivuilla. :D

Vierailija

Luen kovakantisia, taskareita ja näköispainoksia ja käyn kirjastossa lukemassa ainakin jotain Don Rosan kirjoja koska kirjastoon on meiltä 1 km. Sitten käyn täällä välillä kirjoittelemassa ja kaikkee kivaa :) :) :) :9 :) :) :) :) :_) :) :)

Vierailija

pidän rakkaasta kokoelmasta hyvää huoltä aina viikon loppuisin siivoan hyllyt ja osta lisää akkareita kirppikseltä ja divarista käyn melkein joka päivä täällä viikonloppuna en oikestaan tee muuta kun luen akkareita ja mitä kertoin äsken:)

Vierailija

Teen kaikkea mahdollista kuten, ostan Aku Ankkoja sun muuta tavaraa, olen Akun nettisivuilla, luen Aku Ankkaa, järjestelen niitä, katselen niitä, etsin niistä tietoa ja paljon, paljon muuta. Olen saanut kunnia nimen W.B.D.F, (the World Biggest Donald duck Fan*) ja sain sen siltä isäni kaverilta joka on töissä toimituksessa.

((*Maailman suurin Aku Ankka fani.))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat